Forumregels

Wij houden ons op dit forum aan de volgende etiquette om er voor te zorgen dat iedereen zoveel mogelijk uit het forum kan halen:

Postregels

  • Op dit forum wordt ABN gesproken. Dus geen dialecten of andere talen dan Nederlands.
  • Maak een duidelijke korte omschrijving als titel voor waar je onderwerp over gaat. Iets als 'Help' of 'Waarom werkt dit niet' zijn GEEN goede onderwerpen.
  • Vragen moeten zoveel mogelijk op het forum afgehandeld worden, dus zonder PM. Pas als dat niet mogelijk blijkt kan via PM vertrouwelijke informatie worden uitgewisseld. Na afloop graag terugkoppeling op het forum wat de oplossing is.
  • Het is niet toegestaan een post binnen 24 uur omhoog te kicken (het plaatsen van een reactie zonder extra info om zo de thread hoger in de lijst te krijgen).
  • Als je (delen van) codes uit bestanden in je post plaatst gebruik dan de codetags om de leesbaarheid van het forum optimaal te houden.
  • JoomlaCommunity is een publiekelijk forum. Alle geplaatste berichten zijn openbaar voor leden, niet leden en zoekmachines. Geplaatste berichten worden alleen aangepast of verwijderd indien een moderator dit noodzakelijk acht, en niet op verzoek. Bedenk dus goed wat je wel of niet in je post wilt plaatsen, rekening houdend met zoekmachine robots die de berichten meelezen.
  • Links naar affiliate programma's zijn niet toegestaan.

Commerciële posts

  • Commerciële posts mogen uitsluitend geplaatst worden in het Marktplaats forum en de subfora daarvan door gebruikers die minimaal 100 (zinnige!) posts hebben gemaakt.
  • Gebruikers mogen één keer per 2 weken een post met een advertentie plaatsen en elke nieuwe advertentie dient in een nieuwe thread geplaatst te worden en dient ook een NIEUWE advertentie te zijn.
  • Vermeld bij service-aanvragen wat het budget is en handel alles zoveel mogelijk in het topic af zodat andere leden de mogelijkheid hebben om te concurreren.

Community regels

  • Ben je nieuwkomer op dit forum, stel je dan voor in het Voorstel forum met wat algemene informatie en eventueel wat reeds je ervaringen zijn met Joomla!
  • Help anderen, wees geduldig en geef feedback. Maak duidelijk aan de lezers van je thread of je probleem is opgelost en bedank de mensen die je hebben geholpen. Vermeld tevens hoe je probleem is opgelost.

Streng verboden

  • Geen advertenties, affiliate-links, crossposting, illegale zaken, beledigende/grove/etcetera berichten in het forum.

Handtekeningen

  • Moeten bij je Profiel ingevoerd worden, en niet handmatig toegevoegd worden aan je berichten.
  • Mag geen advertenties, verschillende lettergroottes, afbeeldingen of links naar andere threads of posts bevatten.
  • Mag maximaal 2 smilies, 3 links bevatten, URL's of mailto, 2 kleuren bevatten en uit maximaal 4 regels bestaan.
  • Wij behouden het recht voor om jou te vragen je handtekening te veranderen, of dit voor jou te doen als deze niet aan de regels voldoet.

Regels, moderators & beheerders

  • Om er zeker van te zijn dat iedereen zich aan de regels houdt zijn er moderators die het forum beheren. Moderators hebben extra rechten op het forum. Ze kunnen onderwerpen sluiten of verwijderen, ze kunnen onderwerpen bewerken, verplaatsen of sticky maken.
  • Als je denkt dat iemand zich niet aan de regels houdt, rapporteer de post dan door op het Rapporteer-icoon te klikken.
  • Als zij dit nodig achten in het belang van het forum, dan kunnen ook de beheerders van het forum altijd, zonder opgaaf van reden posts, threads of zelfs gebruikers van dit forum verwijderen.
  • De beheerders kunnen indien zij dit nodig achten PM berichten van de forumleden inzien.
  • Als je denkt dat een moderator zijn macht misbruikt, neem dan contact op met één van de beheerders of stuur een e-mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en als je denkt dat één van de beheerers zijn macht misbruikt, wees dan vrij een andere website te bezoeken.