- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Akeeba Kickstart
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
13 dec 2015 10:03 #4333
door Gast
Akeeba Kickstart werd gestart door Gast
Goedemorgen allen,
Ik heb inmiddels de gehele Akeeba site, dit forum en Google afgezocht maar ik kan nog nergens een oplossing vinden voor mijn probleem. Wel zie ik dat mijn probleempje vaker voorkomt. Ik heb een webhosting pakket bij mijndomein en wil een site welke offline is gemaakt uploaden naar de live omgeving. Backup maken is geen probleem echter na uploaden van de files (kickstart.php NL..ini en de JPA) naar de root van de site. Wanneer ik kickstart.php wil starten krijg ik een 403 forbidden access error. Werkelijk alle tips die ik heb gelezen heb ik uitgevoerd, de permissies staan goed, voor de zekerheid een leeg database aangemaakt en gezocht naar een htaccess file. Die laatste kan ik dus met geen mogelijk vinden, ik maak gebruik van Filezilla (verbogen bestanden geforceerd weergeven aan staan) maar helaas nog nergens iets kunnen vinden. Zie ik iets over het hoofd ?
Graag jullie mening.
groetjes,
Ruud
Ik heb inmiddels de gehele Akeeba site, dit forum en Google afgezocht maar ik kan nog nergens een oplossing vinden voor mijn probleem. Wel zie ik dat mijn probleempje vaker voorkomt. Ik heb een webhosting pakket bij mijndomein en wil een site welke offline is gemaakt uploaden naar de live omgeving. Backup maken is geen probleem echter na uploaden van de files (kickstart.php NL..ini en de JPA) naar de root van de site. Wanneer ik kickstart.php wil starten krijg ik een 403 forbidden access error. Werkelijk alle tips die ik heb gelezen heb ik uitgevoerd, de permissies staan goed, voor de zekerheid een leeg database aangemaakt en gezocht naar een htaccess file. Die laatste kan ik dus met geen mogelijk vinden, ik maak gebruik van Filezilla (verbogen bestanden geforceerd weergeven aan staan) maar helaas nog nergens iets kunnen vinden. Zie ik iets over het hoofd ?
Graag jullie mening.
groetjes,
Ruud
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
13 dec 2015 10:03 #4334
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Akeeba Kickstart
Je hebt wel van de oude live-site, waarnaar je gaat installeren, alles verwijderd?
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 dec 2015 10:03 #4335
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Akeeba Kickstart
Yes , dat is een nieuwe omgeving, geheel kaal. De backup komt van een Xampp omgeving af.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 dec 2015 10:03 #4336
door Gast
dan is mijn (voorzichtige) conclusie dat de server niet voldoet aan de eisen om een joomla site te herbergen. Heb je mijndomein al benaderd?
Als je een html bestand opneemt kun je dat wel zien?
Als je een html bestand opneemt kun je dat wel zien?
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 dec 2015 10:03 #4337
door Gast
Ja, helaas is het zondag en zal de support afdeling een welverdiend weekend vieren. Gelukkig zit ik niet met enige tijdsdruk
. Overigens als ik hier op het forum een soort gelijk probleem van een medegebruiker, deze had met het hulp de boel aan de praat gekregen, uiteraard heb ik deze gebruiker een PM gestuurd. Joomla moet overigens probleemloos werken op de Mijndomein, ze bieden immers zelfs ook een installatie aan.
. Overigens als ik hier op het forum een soort gelijk probleem van een medegebruiker, deze had met het hulp de boel aan de praat gekregen, uiteraard heb ik deze gebruiker een PM gestuurd. Joomla moet overigens probleemloos werken op de Mijndomein, ze bieden immers zelfs ook een installatie aan.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 dec 2015 10:03 #4338
door Gast
zelfde verhaal :
Forbidden
You don't have permission to access /index.php on this server.
Forbidden
You don't have permission to access /index.php on this server.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 dec 2015 10:03 #4339
door Gast
Een simpele html file wordt inderdaad wel gewoon weergegeven. Php wordt overigens toch echt ondersteund in mijn pakket. Wellicht een dom iets maar ik heb eerst alleen een domeinnaam afgenomen bij mijndomein, deze stond geforward naar een andere site. Daarbij een uitbreiding gedaan met webhosting, zou het daar iets mee te maken kunnen hebben ? Enig idee ?
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 dec 2015 10:03 #4340
door Gast
Direct in de root, volgens mij ligt er een probleem bij Mijndomein, hopen dat zij ook snel reageren.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 dec 2015 10:03 #4341
door Gast
Voor de zekerheid even vragen...
Je hebt dus op je server het JPA bestand staan en het kickstart.php bestand.... Om te installeren moet je achter de domeinnaam de naam van het kickstart.php bestand invullen..... dus www.jouwdomeinnaam.nl/kickstart.php
Dat heb je geprobeerd en dan verschijnt er niets?
Je hebt dus op je server het JPA bestand staan en het kickstart.php bestand.... Om te installeren moet je achter de domeinnaam de naam van het kickstart.php bestand invullen..... dus www.jouwdomeinnaam.nl/kickstart.php
Dat heb je geprobeerd en dan verschijnt er niets?
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 dec 2015 10:03 #4342
door Gast
Precies zo als beschreven Teachy, PHP is zeker weten actief op mijn pakket. Ik snap er niets meer van.
Discussie gesloten.