- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Backend werkt niet na overzetten website
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
09 aug 2017 14:40 #14138
door
Backend werkt niet na overzetten website werd gestart door
Hallo allemaal,
Hopelijk kunnen jullie mij helpen...
Ik heb een test-website overgezet van een subdomein naar haar eigen domeinnaam. (joomla 3.7.4), gewoon op dezelfde server en uiteraard een kopie van de database etc gemaakt. Configuration.php etc goed gezet. Nu is het zo dat ik in de backend niks meer kan... Ik kom er wel in, maar het menu doet het niet in de backend en ik kan niks opslaan. Voor mij lijkt het dat alle variabelen hetzelfde staan als voordat ik de website overzet. Ik heb het ondertussen 3 keer gedaan, maar blijf maar niet snappen waar het aan zou kunnen liggen...
Hebben jullie een idee waar ik het zou moeten zoeken? (ik ben met de website overigens nog niet klaar
).
Testsite is: www.ginza.testsiet.nl en echte wordt: www.ginzashop.nl
Wellicht hebben jullie een idee? Ik heb ook de foutreportage op max gezet en dan komen er allemaal regels, wellicht is dat een oorzaak van het probleem
?
THANKS !
Hopelijk kunnen jullie mij helpen...
Ik heb een test-website overgezet van een subdomein naar haar eigen domeinnaam. (joomla 3.7.4), gewoon op dezelfde server en uiteraard een kopie van de database etc gemaakt. Configuration.php etc goed gezet. Nu is het zo dat ik in de backend niks meer kan... Ik kom er wel in, maar het menu doet het niet in de backend en ik kan niks opslaan. Voor mij lijkt het dat alle variabelen hetzelfde staan als voordat ik de website overzet. Ik heb het ondertussen 3 keer gedaan, maar blijf maar niet snappen waar het aan zou kunnen liggen...
Hebben jullie een idee waar ik het zou moeten zoeken? (ik ben met de website overigens nog niet klaar
).Testsite is: www.ginza.testsiet.nl en echte wordt: www.ginzashop.nl
Wellicht hebben jullie een idee? Ik heb ook de foutreportage op max gezet en dan komen er allemaal regels, wellicht is dat een oorzaak van het probleem
?THANKS !
Discussie gesloten.
09 aug 2017 14:54 #14139
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Backend werkt niet na overzetten website
Hallo,
de tmp en log path staan goed in je configuration.php file?
En je cache opschonen van je site en browser doet ook wonderen 
Succes ermee.
Groeten Ron
de tmp en log path staan goed in je configuration.php file?
Code:
public $log_path = '??/logs';
public $tmp_path = '??/tmp';

Succes ermee.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
09 aug 2017 17:58 #14140
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Backend werkt niet na overzetten website
Kun je in de backend switchen van template? Doet de site het dan wel?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 aug 2017 19:00 #14142
door
Beantwoord door in topic Backend werkt niet na overzetten website
Hi Ron en Patrick,
Thanks voor het meedenken...
@ Ron - De TMP en Log Path staan idd goed.Browser cache ook gewist en ook nog ff geswitched van browser ( ik heb weleens met chrome dat ie een beetje maf doet ), maar dat wilde allmaal niet baten. Website cache kan ik niet wissen, omdat ik daar niet kan komen zonder de menu's
.
@ Patrick... Ik heb ff geswitched en dan doet aan de voorkant de website het nog wel, maar geen verschil in de backend.
Nog andere ideeën ?
Nogmaals bedankt !
Martijn
Thanks voor het meedenken...
@ Ron - De TMP en Log Path staan idd goed.Browser cache ook gewist en ook nog ff geswitched van browser ( ik heb weleens met chrome dat ie een beetje maf doet ), maar dat wilde allmaal niet baten. Website cache kan ik niet wissen, omdat ik daar niet kan komen zonder de menu's
.@ Patrick... Ik heb ff geswitched en dan doet aan de voorkant de website het nog wel, maar geen verschil in de backend.
Nog andere ideeën ?
Nogmaals bedankt !
Martijn
Discussie gesloten.
- Bavnevda
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 aug 2017 20:24 #14143
door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic Backend werkt niet na overzetten website
Heb je hier wat aan? Klinkt als jouw probleem:
forum.joomla.org/viewtopic.php?t=788049
Ik ben benieuwd!
Ik ben benieuwd!
Discussie gesloten.
09 aug 2017 20:40 #14144
door Rondeb
Ga hier heen en je kan dan de Check-in doen en Wis Cache doen en als laatste Opschonen Verlopen Cache
Succes ermee.
Groeten Ron
@ Ron - Website cache kan ik niet wissen, omdat ik daar niet kan komen zonder de menu's
.
Ga hier heen en je kan dan de Check-in doen en Wis Cache doen en als laatste Opschonen Verlopen Cache
Succes ermee.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Ton Kemp
-
- Gebruiker
-
- Online marketeer @ ViatriX en Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch, Docent Marketing @ Avans Hogesch
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 aug 2017 12:52 #14221
door Ton Kemp
Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Beantwoord door Ton Kemp in topic Backend werkt niet na overzetten website
Kan je eens proberen in de config file de SEF instellingen op '0' te zetten.
Ook een standaard .htaccess
Dat hielp bij mij. daarna kon ik inloggen en via instellingen alles weer goed instellen.
Ook een standaard .htaccess
Dat hielp bij mij. daarna kon ik inloggen en via instellingen alles weer goed instellen.
Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Discussie gesloten.
- Bavnevda
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 aug 2017 18:57 #14239
door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic Backend werkt niet na overzetten website
Helaas reageert de vragensteller al drie mogelijke oplossingen lang niet meer...
Discussie gesloten.
12 aug 2017 18:59 #14240
door Rondeb
Misschien op vakantie
Groeten Ron
Helaas reageert de vragensteller al drie mogelijke oplossingen lang niet meer...
Misschien op vakantie

Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
14 aug 2017 04:41 #14255
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Backend werkt niet na overzetten website
Een beetje geduld graag, niet iedereen zit elke dag op dit forum. Dit soort berichten hoeven voor mij niet zo geplaatst te worden, dat helpt het topic niet.Helaas reageert de vragensteller al drie mogelijke oplossingen lang niet meer...
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.