Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

verhuizen+upgraden

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
15 apr 2015 07:28 #7680 door Gast
Beantwoord door Gast in topic verhuizen+upgraden
met "toch niet" bedoelde ik niets meer dan de zuiver taalkundige betekenis, waarbij de aanhalingstekens ertoe dienden om de twee worden samen te nemen als één begrip (anders leest het raar).

Jammer dat die contact form inmiddels niet meer gratis is. Die andere twee gebruik ik eigenlijk amper, dus die hadden wel weggekunt (wel even de mails bewaren, denk ik).
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
15 apr 2015 07:28 #7681 door Gast
Beantwoord door Gast in topic verhuizen+upgraden
Na veel nadenken en proberen is het me toch gelukt om je 2.5.18 site over te brengen naar 3.4.1.
Daarbij geholpen door sptransfer (fantastisch zoals dat werkt !) en een update naar rhukmilkyway 3.0. die is nu ook responsive en dus geschikt voor je mobieltje.

Over de vormgeving van rmw ben ik minder te spreken: er zijn betere en mooiere (gratis) templates, maar ja nostalgie speelt ook een woordje mee. Er moet nog wat aan gesleuteld worden vnl het menu aan de bovenkant en de breedte van de site.
Zie het resultaat op www.anovo.nl/lekkerlezen/
Het is aan wollongong om te beslissen of hij hier mee door wil gaan.
ad
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena