bijeenkomsten?

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 sep 2012 16:25 #7747 door Gast
Beantwoord door Gast in topic bijeenkomsten?
ik hou het forum in de gaten.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 sep 2012 16:25 #7736 door Gast
bijeenkomsten? werd gestart door Gast
Wanneer is de eerstvolgende bijeenkomst? Het nieuwe seizoen staat immers voor de deur?
Onderwerp is gesloten.
  • Arjan Menger
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 sep 2012 16:25 #7745 door Arjan Menger
Beantwoord door Arjan Menger in topic bijeenkomsten?
We kunnen in oktober alleen aankomende maandag nog terecht bij Martin in Scheemda. Dat is 8 oktober 2012 dus. Ik ben aan het kijken of er iemand is die die avond een onderwerp wil leiden. Wordt vervolgd.

Allemaal erg kortdag, maar als het doorgaat zou het fijn zijn als jullie ook je netwerk wijzen op deze meeting zodat we er niet jan *** zitten met een paar mensen ;-)


Bericht toegevoegd op 5 oktober 2012 om 15:39
Vorige bericht was op 3 oktober 2012 om 11:14


Omdat ik voor komende maandag niks heb kunnen regelen en het hier op het forum ook erg stil is komt er ook in oktober geen meeting.


Bericht toegevoegd op 15 oktober 2012 om 09:54
Vorige bericht was op 5 oktober 2012 om 15:39


Helaas moet ik bij deze aangeven dat er door omstandigheden in november geen meeting zal zijn van de Joomla! gebruikersgroep regio Assen. Waarschijnlijk zal er een splitsing plaatsvinden in een gebruikersgroep voor Groningen en Assen. Voor de gebruikersgroep Assen zijn we daarom op zoek naar een goede locatie met draadloos internet en een beamer voor maandelijkse meetings. Alle hulp is welkom!
Onderwerp is gesloten.
  • Arjan Menger
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 sep 2012 16:25 #7744 door Arjan Menger
Beantwoord door Arjan Menger in topic bijeenkomsten?
Even voor de goede orde: Vanavond is er geen meeting. Ik heb nog geen contact via mail met Martin kunnen krijgen. Ik zal er zo nog eens een mailtje aan wagen.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 sep 2012 16:25 #7743 door Gast
Beantwoord door Gast in topic bijeenkomsten?
12 november is even afwachten voor mij. Ben dan (hoop ik) net klaar met verhuizen.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 sep 2012 16:25 #7742 door Gast
Beantwoord door Gast in topic bijeenkomsten?
12 november naar Assen in het Drents Archief lijkt me prima en interessant.
Als de avond in Scheemda bij Martin doorgaat ben ik van de partij.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 sep 2012 16:25 #7741 door Gast
Beantwoord door Gast in topic bijeenkomsten?
Al iets meer over bekend?
Onderwerp is gesloten.
  • Arjan Menger
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 sep 2012 16:25 #7740 door Arjan Menger
Beantwoord door Arjan Menger in topic bijeenkomsten?
Een paar dagen geleden nog contact gehad... binnenkort helderheid... Ik heb gezegd dat als het niet kan ze het moeten zeggen. We hadden ook gewoon in Scheemda kunnen zitten deze maand :-s


Bericht toegevoegd op 21 september 2012 om 11:44
Vorige bericht was op 20 september 2012 om 08:16


Het was helaas allemaal moeilijk deze maand zoals jullie wellicht al hebben begrepen. Gisteren heb ik contact gehad met het Drents Archief en heb voor ons allemaal maar het besluit genomen dat er in september geen bijeenkomst is.

Ik zal aan Martin vragen of we begin oktober terecht kunnen in Scheemda. Graag hoor ik van jullie of er ideeen zijn voor een onderwerp/presentatie. Wellicht is het leuk om Joomla! 3 te gaan bespreken. Hier hebben we dan wel een vrijwilliger voor nodig die de presentatie wil voorbereiden.

Dan op 12 november van 19:00 t/m 22:00 kunnen we terecht in het vernieuwde Drents Archief. We krijgen het eerste half uur een korte rondleiding/presentatie en dan is de rest van de avond voor ons. Het lijkt me leuk dat we dan de websites van het Drents Archief onder de loep nemen, welke allen in Joomla! zijn gebouwd door andere Welldotcom :-)

Er zullen geen kosten aan verbonden zijn, maar voor een eventuele volgende keer wel. Over deze kosten moeten we maar een discussie aangaan.

Ik hoor graag jullie reacties!
Onderwerp is gesloten.
  • Arjan Menger
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 sep 2012 16:25 #7739 door Arjan Menger
Beantwoord door Arjan Menger in topic bijeenkomsten?
Ik ben nog bezig met een datum in september. Deze maand kunnen we terecht bij het nieuwe Drents Archief in Assen die net is heropend.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans De Wit
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 sep 2012 16:25 #7738 door Hans De Wit
Beantwoord door Hans De Wit in topic bijeenkomsten?
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena