- Ontvangen bedankjes 0
probleem als administrator
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
20 sep 2021 15:27 #23151
door
probleem als administrator werd gestart door
Na inloggen als administrator op onze website zie ik geen enkele inhoud. We kunnen dus onze site niet meer aanpassen of vernieuwen.
Wat kan ik hier aan doen?
Filip
Wat kan ik hier aan doen?
Filip
Discussie gesloten.
20 sep 2021 17:42 #23152
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic probleem als administrator
Hallo Filip,
om welke site gaat het? En welke Joomla versie?
Heb je onlangs een update gedaan?
Groeten Ron
om welke site gaat het? En welke Joomla versie?
Heb je onlangs een update gedaan?
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 sep 2021 07:33 #23153
door
Beantwoord door in topic probleem als administrator
Hoi Ron,
www.carnoordhoek.be
Geen idee welke versie...
Ik krijg gewoon een banco scherm met in adresbalk volgende url: www.carnoordhoek.be/administrator/index.php
grtjs Filip
www.carnoordhoek.be
Geen idee welke versie...
Ik krijg gewoon een banco scherm met in adresbalk volgende url: www.carnoordhoek.be/administrator/index.php
grtjs Filip
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
21 sep 2021 07:49 #23154
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic probleem als administrator
Heb je het al eens geprobeerd je webbrowser cache op te schonen Ctrl+F5 of probeer eens met
ander webbrowser ik zie namelijk gewoon het administrator gedeelte
wel te zien
maar als ik het goed ziet is website wel met erg verouderde versie Joomla 3.8.10
dus zou ook kunnen dat hij niet met huidige php instellingen of zo over weg kan.
ander webbrowser ik zie namelijk gewoon het administrator gedeelte
wel te zien
maar als ik het goed ziet is website wel met erg verouderde versie Joomla 3.8.10
dus zou ook kunnen dat hij niet met huidige php instellingen of zo over weg kan.
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 sep 2021 08:09 #23155
door
Beantwoord door in topic probleem als administrator
Ik kan mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen, maar kom dan op een leeg scherm.
Ctrl F5 gedaan, maar helaas... andere browser idem
"maar als ik het goed ziet is website wel met erg verouderde versie Joomla 3.8.10
dus zou ook kunnen dat hij niet met huidige php instellingen of zo over weg kan"
Kan ik dit zelf oplossen als ik niets zie?
Ctrl F5 gedaan, maar helaas... andere browser idem
"maar als ik het goed ziet is website wel met erg verouderde versie Joomla 3.8.10
dus zou ook kunnen dat hij niet met huidige php instellingen of zo over weg kan"
Kan ik dit zelf oplossen als ik niets zie?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 sep 2021 08:15 #23156
door
Beantwoord door in topic probleem als administrator
bent u hier iets mee?
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
21 sep 2021 08:43 #23157
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic probleem als administrator
zo te zien heeft hij een probleem met een plaatje van je template.
bij welke webhoster draait de website en kan je daar in beheer omgeving zien welke php versie is ingesteld ?
bij welke webhoster draait de website en kan je daar in beheer omgeving zien welke php versie is ingesteld ?
lvda
Discussie gesloten.
- Margriet
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 sep 2021 08:53 #23158
door Margriet
Beantwoord door Margriet in topic probleem als administrator
Die favicon is het probleem niet. Je /administrator geeft een Internal server Error. Dus of in configuration.php de error_reporting op development zetten of in de error logs van de server kijken wat er mis gaat.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
21 sep 2021 09:14 #23159
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic probleem als administrator
bij een localtest(wamp64) met joomla vers 3.8.10 en jou soort template werkt inderdaad
inloggen administrator zijde niet meer komt fout melding vergelijkbaar met jou plaatje
als php versie laag is getest met php 5.6.40.
Kan pas weer echt in backend komen vanaf php versie 7.3.12
of als ik de bij \plugins deze > quickicon even een andere naam geeft
inloggen administrator zijde niet meer komt fout melding vergelijkbaar met jou plaatje
als php versie laag is getest met php 5.6.40.
Kan pas weer echt in backend komen vanaf php versie 7.3.12
of als ik de bij \plugins deze > quickicon even een andere naam geeft
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 sep 2021 10:43 #23160
door
Beantwoord door in topic probleem als administrator
Met alle respect, maar dat is chinees voor me.
Kan iemand me hier bij helpen. Evt login doorsturen of zo?
Kan iemand me hier bij helpen. Evt login doorsturen of zo?
Discussie gesloten.