gebruikersgroep Tilburg?

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
05 okt 2010 12:19 #2768 door Gast
Beantwoord door Gast in topic gebruikersgroep Tilburg?

carsten888;46806 schreef : is er interesse in een gebruikersgroep in Tilburg?

Jazeker er zijn nu 6 man: jezelf carsten88, eftie, GJR, RudyV, Cheesywork, en cor138.
Met de joomladagen net ververst moet dat lukken! Deze uitnoding voor de try out gaat naar deze zes man.
Try out op woensdagavond 20:00 bij "Café Het Dorstige Hert" - Bredaseweg 397 - Tilburg. Ze zijn tot 24:00 open.
Zie jullie daar!
Cor138
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
05 okt 2010 12:19 #2769 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic gebruikersgroep Tilburg?
Vraagje, reageren er meerdere mensen met de inlog van cor138? Want deze laatste posts lezen best wel vreemd. Als er inderdaad meerdere mensen de inlog van cor138 gebruiken, kunnen jullie anders even je zelf registreren?

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Edith van Leeuwen
  • Admin
  • Admin
  • E
Meer
05 okt 2010 12:19 #2770 door Edith van Leeuwen
Beantwoord door Edith van Leeuwen in topic gebruikersgroep Tilburg?
Beste Cor,

Tijdens de Joomladagen werd ons gesprek over een JUG Tilburg helaas voortijdig onderbroken, hierna heb ik je niet meer teruggezien om dit met je af te kunnen ronden.
Het was ook het weekend wel....er is nu een JUG Alkmaar gestart en JUG Maastricht en JUG Zutphen worden weer geactiveerd en Zuid-Oost Nederland wordt opgesplitst in JUG Eindhoven én JUG Weert. Het is fijn dat we een betere verdeling over heel Nederland krijgen.

Ik ben nu zeer druk om de huidige JUG's zo stabiel mogelijk te krijgen, het liefst ook om meer bezoekers hiernaar toe te krijgen. JUG Breda is bijvoorbeeld ook nog steeds niet kostendekkend....dat geld ook voor meerdere JUG's. Voor het starten van een JUG zijn er wel regels aan gebonden. Er zijn bijvoorbeeld al sowieso 2 personen nodig die een JUG draaiende kunnen houden.

Maar omdat er al in Brabant 3 JUG's aanwezig zijn (Breda, Den Bosch en Eindhoven), zou ik die graag eerder versterkt en stabiel willen zien alvorens een akkoord te geven aan een JUG Tilburg.
Vanwege de concentratie zul je ook juist een aantal bezoekers wegtrekken bij de andere 3 groepen waardoor de kosten voor deze groepen weer hoger zullen uitpakken. Dit is momenteel mijn bezwaar en geef ik nog geen akkoord voor een nieuwe JUG tussen Breda, Den Bosch en Eindhoven.

Ik vind het altijd wel heel fijn als iemand enthousiast is om zich ook te richten op het organiseren, misschien kun je je daarom wel meehelpen in de organisatie van Den Bosch of Eindhoven? Breda heeft drie partijen en Den Bosch en Eindhoven beide op dit moment twee. Door jezelf daar aan te melden wordt die groep dan juist weer sterker en stabieler doordat er dan altijd iemand is die de organisatie door kan laten gaan. Het kan natuurlijk altijd eens voorkomen dat iemand een keer ziek is of andere verplichtingen heeft waar hij of zij niet onderuit kan.

Ik weet dat dit niet de reactie is die je wenst, mocht je vragen hebben dan hoor ik je graag.

Edith van Leeuwen
Coördinator Nederlandstalige JUG's
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena