Remote app voor joomla

  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
27 okt 2015 20:04 #4715 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Remote app voor joomla
Hoi arbind, dit is een Nederlands forum. Zou je je berichten in het Nederlands willen plaatsen?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • twin2daddy
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
27 okt 2015 20:04 #4716 door twin2daddy
Beantwoord door twin2daddy in topic Remote app voor joomla
Joomla Admin Mobile, je kan eens testen met de Lite versie voor je ervoor betaald.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
27 okt 2015 20:04 #4717 door
Beantwoord door in topic Remote app voor joomla
Hoi twin daddy,
Bedankt voor het meedenken maar JAM is alleen voor 2.5 en niet voor joomla 3.

Hvdmeer, jammer volgende keer beter.

Iedereen in ieder geval bedankt voor jullie reacties, mvg
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena