Artikelen sorteren

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
02 nov 2015 13:04 #4976 door
Artikelen sorteren werd gestart door
Artikels sorteren.

Is zojuist opgelost, heb het probleem gevonden

Ook in je menu moet de instellingen goed staan om een artikel op volgorde te krijgen.

In de oude joomla kon men makkelijk een artikel naar boven of naar onderen plaatsen door het nummer te veranderen. In joomla 3.xx is er toch veel meer moeite om een artikel op de juiste plaats te krijgen.

Onder het zoek optie staan een pijltje naar boven en naar beneden, zodra ik daar op druk is de mogelijkheid aanwezig om een artikel te verplaatsen. Wat ik ook doe, het artikel wat ik verplaats wil hebben naar beneden, blijft staan waar hij staat. Hiermee bedoel ik dan ook aan de front zijde.

Ik krijg op geen 1 mogelijke manier het artikel verplaatst.

Ik maak gebruik van noNumber en leeg constant de cache zoals verlopen items. Ook dat mag niet baten.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
02 nov 2015 13:04 #4977 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Artikelen sorteren
Je moet dan ook het menu-item aanpassen naar sortering op "Volgorde artikelbeheer"

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
02 nov 2015 13:04 #4978 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Artikelen sorteren
ook ik heb dezelfde ervaring als john01: je kunt wel verschuiven met behulp van de pijltjes maar er verandert niets.
Ad
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
05 jun 2017 11:26 #13225 door Gast
Hallo,

Ik heb ook veel moeite met het sorteren van de artikelen op de hoofdpagina. Ik krijg het niet voor elkaar. Als ik sorteer in de editor, dan verandert er niets op de gepubliceerde pagina. Zij bijlage en de website: www.mediamix.fm Wil het "artikel"Hoofdpagina bovenaan hebben staan.
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
05 jun 2017 11:55 #13226 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Artikelen sorteren
Heb je gekeken bij de =Opties= van Artikelen, op het tabblad "Gedeeld" vind je 'Volgorde artikelen'.
Dit moet staan (als je de volgorde in je artikelen leidend wilt hebben) op 'Volgorde'.
Bij het menu mag dit daarna niet overschreven worden ( of hier 'Volgorde speciale artikelen' opgeven, dan geldt het alleen voor het hoofdmenu).

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Lees meer
05 jun 2017 14:43 #13227 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Artikelen sorteren
Wat gebeurt er als je een a voor hoofdpagina zet? Als hij boven aankomt te staan staat de volgorde op aflabetisch.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
05 jun 2017 18:14 #13228 door Gast
Bedankt voor jullie reacties. Helaas krijg ik het nog niet voor elkaar...

Wim
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 jun 2017 12:53 #13246 door Gast
Kijk, op de editor pagina staat het wél goed gesorteerd, maar de website geeft iets anders weer.

Wim
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
06 jun 2017 14:22 #13252 door Martijn Maandag
Als je bij het betreffende Menu-item (Home?) op het tabblad Weergave - Volgorde artikelen een andere volgorde opgeeft dan wordt het anders weergegeven.

www.reisverslagen.net
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
06 jun 2017 14:27 #13253 door Martijn Maandag
En nog even een reactie: Waarom heb je in je schermafdruk de "Speciale artikelen" niet gekozen?

www.reisverslagen.net
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena