- Ontvangen bedankjes 0
Xampp security
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
20 okt 2015 08:00 #5250
door
Beantwoord door in topic Xampp security
hvdmeer,
Die site ken ik (natuurlijk) ook wel.
;)
Ik bedoel te zeggen, op antwoord, op de vraag van Leen2911: Welke versie bedoel je?
(Even voor de duidelijkheid)
Die site ken ik (natuurlijk) ook wel.
;)Ik bedoel te zeggen, op antwoord, op de vraag van Leen2911: Welke versie bedoel je?
(Even voor de duidelijkheid)
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
20 okt 2015 08:00 #5251
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Xampp security
Je vraagt naar de laatste versie van XAMPP toch? Dat is dus op apachefriends op de homepage te vinden?
Jij gebruikt de één na laatste versie. Leen verwijst naar de downloadpagina waar je dat ook kan zien. Maar eerlijk is eerlijk, me laatste is nog maar twee dagen oud.
Jij gebruikt de één na laatste versie. Leen verwijst naar de downloadpagina waar je dat ook kan zien. Maar eerlijk is eerlijk, me laatste is nog maar twee dagen oud.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
20 okt 2015 08:00 #5252
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Xampp security
Wman ,
ik gebruik zelf versie met php 5.6.8 maar blijkbaar is die nu dus alweer 5.6.14 dus ik denk dat met windows 10 zeker de laatste versie aanbevolen is tenzij je nog heel oude website wil draaien die een lage php versie nodig heeft
ik gebruik zelf versie met php 5.6.8 maar blijkbaar is die nu dus alweer 5.6.14 dus ik denk dat met windows 10 zeker de laatste versie aanbevolen is tenzij je nog heel oude website wil draaien die een lage php versie nodig heeft
lvda
Discussie gesloten.