- Ontvangen bedankjes 0
Welke webhostingprovider?
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
16 jul 2015 12:06 #6531
door Gast
Welke webhostingprovider? werd gestart door Gast
Hoi,
Ik heb jaren terug eens een site voor iemand gemaakt, maar de Joomla versie die ik nu gebruik is sterk verouderd en we willen ook graag overstappen naar een andere provider.
Welke provider raden jullie aan? Graag een provider die op de site makkelijk in gebruik is (ben niet zo'n held met zulke dingen) en niet duur.
Groeten, Boewie
Ik heb jaren terug eens een site voor iemand gemaakt, maar de Joomla versie die ik nu gebruik is sterk verouderd en we willen ook graag overstappen naar een andere provider.
Welke provider raden jullie aan? Graag een provider die op de site makkelijk in gebruik is (ben niet zo'n held met zulke dingen) en niet duur.
Groeten, Boewie
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
16 jul 2015 12:06 #6532
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Welke webhostingprovider?
Wat bedoel je met provider precies? Want ik snap zelf de zin "Graag een provider die op de site makkelijk in gebruik is".
Bedoel je daarmee de serveromgeving van de hostingprovider? Zoals Plesk, CPanel, DirectAdmin?
Ik heb je titel verduidelijkt en je topic ook verplaatst naar een betere plek op dit forum.
Bedoel je daarmee de serveromgeving van de hostingprovider? Zoals Plesk, CPanel, DirectAdmin?
Ik heb je titel verduidelijkt en je topic ook verplaatst naar een betere plek op dit forum.
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 jul 2015 12:06 #6533
door Gast
Ik werk al jaren met Combell.com 24/24 en 7/7 support(telefonisch of via mail)
Beantwoord door Gast in topic Welke webhostingprovider?
Boewie;122598 schreef : Hoi,
Groeten, Boewie
Ik werk al jaren met Combell.com 24/24 en 7/7 support(telefonisch of via mail)
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
16 jul 2015 12:06 #6534
door Hans van der Meer
Dat zijn standaard zaken, ten minste, ik heb nog nooit gezien dat je dat niet zelf kan aanpassen.
Als je het hebt over "makkelijk in gebruik" dan is het handig om te weten welke je dan nu hebt (je serveromgeving dus) en of deze bevalt (of niet). Ik heb al de drie meest gebruikte (denk ik) genoemd.
Als je het hebt over "makkelijk in gebruik" dan is het handig om te weten welke je dan nu hebt (je serveromgeving dus) en of deze bevalt (of niet). Ik heb al de drie meest gebruikte (denk ik) genoemd.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 jul 2015 12:06 #6535
door Gast
Persoonlijk vind ik DirectAdmin erg prettig om mee te werken.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 jul 2015 12:06 #6536
door Gast
Op dit moment is dat webstekker (voorheen simple hosting) en ik geloof dat hiervoor ongeveer 75 euro per jaar aan betaald word.
In 1 oogopslag zien ze er allemaal simpeler uit dan bij webstekker
In 1 oogopslag zien ze er allemaal simpeler uit dan bij webstekker
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
16 jul 2015 12:06 #6537
door Hans van der Meer
Genoeg redenen te bedenken, er wordt ergens op bezuinigd. Dus het kan zijn dat je site trager is, de support typisch is, de mogelijkheden minder zijn. Hoeft niet natuurlijk maar ergens wordt op bezuinigd.
Het belangrijkste is in ieder geval, ben je er zelf tevreden mee.
Het belangrijkste is in ieder geval, ben je er zelf tevreden mee.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 jul 2015 12:06 #6538
door Gast
Ik heb alles bij Antagonist staan. Iets duurder, maar daar krijg je wel kwaliteit en service voor terug,
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 jul 2015 12:06 #6539
door Gast
Zit ook al jaren bij Antagonist, goeie kwaliteit en service, betaal liever iets meer dan bij een goedkope webhost, maar hun kwaliteit en sevice maken dat meer dan ruimschoots goed.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 jul 2015 12:06 #6540
door Gast
Een vriend van me heeft ook jaren bij Antagonist gewerkt in het support team. Het is een bedrijf dat het werk en de support zeer serieus nemen. Ik heb er ook een lange tijd naar alle tevredenheid een site gehost.
Discussie gesloten.