Code plakken in J2.5

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
09 feb 2015 12:48 #9282 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Code plakken in J2.5
OK Adje, ik zal mij her-, om-, en bijscholen want dan ben ik nog piep!

Eerst zien of ik die site van mij goed draaiend krijg. Dat met die advertenties loopt niet zoals ik had gehoopt. Ik heb gekeken bij mijn Google Adsense account maar hij registreert geen klikken dus daar klopt ook iets niet. Ik moet er nog eens over nadenken of ik dit wel wil zo. Ik zal even kijken of ik uit die "override" kan komen. Bedankt allemaal.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena