jauthentication: :__construct: kan authenticatie libraries niet laden

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
29 apr 2017 00:17 #12605 door
Hallo allemaal. Mijn naam is ed en ben nieuw op deze site. Ik heb een vraag. Sinds vanavond heb ik onderstaande melding als ik wil inloggen op mijn site : jauthentication: :__construct: kan authenticatie libraries niet laden
Deze melding heb ik nooit eerder gehad maar kan nu niet meer in het administrator deel inloggen. Iemand enig idee ?
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
29 apr 2017 09:08 #12606 door Martijn Maandag
Als ik wat rondkijk op Internet:
Ga naar de database en zoek de tabel _extensions op.
Nu naar: plg_authentication_joomla
Staat hier enabled op 0, zet het dan op 1
En je zou er weer in moeten kunnen.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
29 apr 2017 12:13 #12609 door
Hallo Martijn....Dat dacht ik dus ook. In de bijlage een voorbeeld van hoe het nu staat.

Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
29 apr 2017 13:22 #12610 door Leen
hallo als ik het goed ziet staat access op 0 wat gebeurt er als je die op 1 zet en opslaat
bij mij staan deze allemaal op 1

lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
29 apr 2017 13:28 #12611 door Martijn Maandag
Dat is inderdaad wat ik zei.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
30 apr 2017 07:27 #12621 door
Tot op heden kom ik er niet in. Wellicht een nieuwe Joomla installatie ?
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
30 apr 2017 07:37 #12624 door Martijn Maandag
Enabled zou in ieder geval op 1 moeten staan.
Als dat zo is zou je nog een nieuwe installatie van Joomla kunnen doen. Je moet dan een installatie van Joomla uitpakken, de "installation" map verwijderen en dan alles over de huidige installatie kopiëren.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
30 apr 2017 07:42 #12625 door Leen
Hallo ik zie nu pas dat je ook 2 factor login gebruikt was dat altijd al zo ?
wat je dan nog kan proberen is om bij xxxx'_extensions' de plugin genaamd plg_twofactorauth_totp
op te zoeken en verander 'enabled' status van'1' to '0' en opslaan!

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
30 apr 2017 08:29 #12628 door
Notmaal kan ik mijn weg wel redelijk vinden in Joomla. Gebruik het echt al jaren en nauwelijks problemen ondervonden. Heb zelf de 2 weg verificatie nooit gebruikt en begrijp hier nu even niets van :/
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
30 apr 2017 08:36 #12629 door Leen
Hallo Ed
staat jou website online ? geef anders eens linkje er naar toe
en kan het misschien zijn dat je in de gebruikte database verschillen voorvoegsels heb ?
dus per ongeluk bij verkeerde zitten te kijken

lvda
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena