Niet alle pagina's van de website worden weergegeven.

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
21 jul 2017 21:49 #13927 door
Om te leren werken met Joomla heb ik een kopie (met Akeeba Backup) van de website van onze vzw dmv XAMPP op mijn pc gezet. Zo kan ik leren werken met joomla zonder onze eigenlijke online website te verknoeien.
Sommige pagina's uit onze website worden echter niet weergegeven maar komt er volgende foutmelding op het scherm:
Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in C:\xampp\htdocs\taodo\plugins\content\youtubeplugin\youtubeplugin.php on line 49

Het heeft blijkbaar met youtube te maken voor zover ik het kan begrijpen. En dat kan kloppen want op die pagina's staan idd linken met youtube filmpjes. Maar vind het wel vreemd dat de rest van de pagina ook niet wordt ingeladen want dat is allemaal tekst.

Wat kan hieraan gedaan worden? Hoe kan er ik er voor zorgen dat ook die pagina's volledig worden weergegeven?
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
21 jul 2017 21:58 #13929 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Niet alle pagina's van de website worden weergegeven.
Welke plugin wordt er gebruikt? Zo te zien gebruikt die verouderde code. Is de laatste versie van de plugin geinstalleerd?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
21 jul 2017 23:24 #13930 door
Ik denk het, ik doe toch altijd de updates. Hoe kan ik de versie checken?
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
22 jul 2017 07:13 #13931 door Leen
Hallo,
In het Administrator gedeelte ga naar Extensies >plugins type daar youtube
dan zal je denk ik de plugin zien daar op klikken en eens bekijken van wie hij is
maar ik zelf ken deze plugin niet maar als ik goed gegoogeld heb op jou foutmeldings bericht
kom ik bij deze site uit Vage vreemd verouderde site
en die is zo te zien niet echt recent Published: 05 September 2013 Hun website loopt zelf ook ver achter

<version>3.2.7</version>

dus ik raad je aan om plugins en extensies alleen op vertrouwde website te downloaden en te zoeken dus zoek hier Joomla! Extensions Directory er staan er genoeg .
ps. Vaak is deze Allvideos download een goed vervanger
dus oude de youtube verwijderen door bij Administrator >Extensies >Beheren>beheren te klikken daar zoeken naar oude youtube plugin en selecteren en op knop deinstalleren klikken .
dan de nieuwe allvideos installeren via extensies beheer en daarna bij plugin beheer zoeken en aanzetten en eventueel aanpassen
als goed is werkt deze met dezelfde code om youtube af te spellen op je site
Code:
{youtube}joufilmcodehier{/youtube}

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
22 jul 2017 07:45 #13932 door
Ik gebruikte tot dan toe toch altijd deze methode om youtube links in artikelen te zetten, verouderd zo blijkt nu. :o

Heb zonet een andere geïnstalleerd: Hm Tube. Ik heb de oude gedeactiveerd en hm tube geactiveerd maar vind die nergens terug. :o
Ik vind ook geen knop in JCE Editor?
De pagina's worden nu wel weergegeven maar waar destijds een filmpje stond staat nu bijv {youtube}foIDX1ywS-c{/youtube}
Hoe kan ik die opnieuw weergeven?
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
22 jul 2017 08:14 #13934 door Leen
Voor de HM-Tube moet je dan de code in artikels aan passen
uitleg staat hier
met deze code staat er bij hun beschrijving
Code:
[ hmyt ]http://www.youtube.com/watch?v=jouwcodevanfilm[ /hmyt]
hopelijk gaat het dan wel goed met mijn antwoord want ik zie hem niet verschijnen zelf nu dus kan dubbel
staan sorry

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
22 jul 2017 08:16 #13935 door
Het is gelukt! Heb nog wat zitten zoeken. Heb die allvideos gedownload en geïnstalleerd en nu lukt het wel, thanks!
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
22 jul 2017 08:44 #13937 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Niet alle pagina's van de website worden weergegeven.
Ik heb een extra spatie in de bracket van Leen zijn bericht geplaatst. Anders herkent het forum het als foute code en wordt het niet geplaatst.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
22 jul 2017 08:57 #13938 door Leen
Ha vandaar dat ik het bericht HM-Tube niet zag verschijnen.
Dank je wel Hans :D

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
23 jul 2017 22:25 #13952 door
Welke site(s) zijn het best om plugins voor joomla te downloaden?
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena