- Ontvangen bedankjes 0
Menu item gaan automatisch in de prullenbak en willen niet gepubliceerd worden.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
25 aug 2018 18:36 #17562
door
Ik maak een website voor een familie stamboom. Het menu wordt al een zeer uitgebreide boomstructuur. Ik gebruik het standaardmenu van joomla. Tot voor kort ging alles prima, maar nu verdwijnen alle nieuwe menu-items automatisch in de prullenbak als algemeen aan het hoofdemnu en willen niet op gepubliceerd in het juiste menu blijven staan. Ik ben al toe aan de vijfde stap in de boom. Het eindniveau van de menumodule staat wel op alle, dus daar kan het niet aan liggen.
Heel vervelend, want er wordt door verschillende mensen aan gewerkt en voordat we doorhadden dat het bij iedereen fout gaat, is het wel al een rommeltje geworden aan menu-items. Wie weet wat er aan de hand kan zijn?
Kunnen er zowiezo teveel menu-items zijn voor Joomla? Is daar een beperking op?
Ps. Versie 3.8.11, het speelde al bij 3.8.8
O, dit is deze melding krijg ik wanneer ik het menu item weer uit de prullenbak wil publiceren: Publiceren 393 menu-items is mislukt omdat tenminste een van de hoofditems niet gepubliceerd is of een van de submenu-items uitgecheckt is.
Ik ben overal ingecheckt en de hoofditems zijn gepubliceerd. Dat heb ik gecontroleerd.
Heel vervelend, want er wordt door verschillende mensen aan gewerkt en voordat we doorhadden dat het bij iedereen fout gaat, is het wel al een rommeltje geworden aan menu-items. Wie weet wat er aan de hand kan zijn?
Kunnen er zowiezo teveel menu-items zijn voor Joomla? Is daar een beperking op?
Ps. Versie 3.8.11, het speelde al bij 3.8.8
O, dit is deze melding krijg ik wanneer ik het menu item weer uit de prullenbak wil publiceren: Publiceren 393 menu-items is mislukt omdat tenminste een van de hoofditems niet gepubliceerd is of een van de submenu-items uitgecheckt is.
Ik ben overal ingecheckt en de hoofditems zijn gepubliceerd. Dat heb ik gecontroleerd.
Discussie gesloten.
25 aug 2018 20:38 #17565
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Menu item gaan automatisch in de prullenbak en willen niet gepubliceerd worden.
Hallo Alberdin,
misschien cache opschonen van je site en ook van je browser.
Zelf gebruik ik cache cleaner van Nonumber op me site deze extensie kan je op automatisch instellen zodat in front en backend automatisch cache wordt opgeschoond bij elke aanpassing.
Vriendelijke groeten,
Ron
misschien cache opschonen van je site en ook van je browser.
Zelf gebruik ik cache cleaner van Nonumber op me site deze extensie kan je op automatisch instellen zodat in front en backend automatisch cache wordt opgeschoond bij elke aanpassing.
Vriendelijke groeten,
Ron
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 aug 2018 09:38 #17569
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Menu item gaan automatisch in de prullenbak en willen niet gepubliceerd worden.
Hallo,
ik lees dat je er met
Verder normaal zou je kunnen zien welk
ik lees dat je er met
dus kan het zijn dat een van hen nog is ingelogd op een menu-item of sub-menu-item.?want er wordt door verschillende mensen aan gewerkt
Verder normaal zou je kunnen zien welk
al;s er is uitgecheckt is staat ergens een slotje voor.hoofditems niet gepubliceerd is of een van de submenu-items uitgecheckt is
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 aug 2018 08:02 #17572
door
Beantwoord door in topic Menu item gaan automatisch in de prullenbak en willen niet gepubliceerd worden.
Er is niemand tegelijk met mij aan het werk, ik heb hen gevraagd te stoppen toen het probleem zich voordeed. Ik kan dan eerst rustig uitzoeken wat er aan de hand is. Ook verversen is de oplossing niet helaas, was het maar waar. Wanneer ik iets wat automatisch in de prullenbak kwam terug probeer te zetten, lukt dat ook niet. Het blijft daar staan. Het gaan om de menustructuur.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 aug 2018 08:17 #17573
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Menu item gaan automatisch in de prullenbak en willen niet gepubliceerd worden.
Hallo,
Kan het zijn dat er perongeluk nu zelfde menu of(sub)-item namen voor komen of aliassen ?
en kijk eens bij je hoofdmenu module of daar niet iets is uit gezet.
Kan het zijn dat er perongeluk nu zelfde menu of(sub)-item namen voor komen of aliassen ?
en kijk eens bij je hoofdmenu module of daar niet iets is uit gezet.
lvda
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
27 aug 2018 08:57 #17574
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Menu item gaan automatisch in de prullenbak en willen niet gepubliceerd worden.
Met
wordt bedoeld alle bovenliggende items in de menu-structuur, dus niet alleen het hoogste menu-item. Realiseer je je dat?omdat tenminste een van de hoofditems niet gepubliceerd is of een van de submenu-items uitgecheckt is
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 aug 2018 09:50 #17575
door
Beantwoord door in topic Menu item gaan automatisch in de prullenbak en willen niet gepubliceerd worden.
Ondertussen begin ik wanhopig te worden. Omdat de menustructuur niet goed werkte, heb ik geprobeerd met de categorieën een goede opbouw te maken. Dit ging heel goed, maar onder mijn handen verdwijnen alle categorieën en de bijbehorende artikelen. Ik werk al jaren met joomla en weet heel zeker dat ik geen verkeerde handelingen doe. Er zijn nu nog maar vijf artikelen over. Ik heb gecontroleerd of er misschien extra gebruikers zijn, maar dat is ook niet het geval. Waar moet ik zoeken, de hele website gaat zo weg??
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 aug 2018 09:57 #17576
door
in de database staan ze nog wel, joomla laat ze niet meer zien
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 aug 2018 10:08 #17577
door Leen
lvda
Hallo,
zou bijna denken dat er bij jou als je iets opslaat de status al op prullenbak staat kijk of jij wel op gepubliceerd staat
Staat de website online ? zo ja geef dan eens een linkje er naar toe.
Heb je soms extra beveiliging extensies geïnstalleerd zoals admin tools of adminexile zo iets
En verder bij welke hoster zit je eventueel.
zou bijna denken dat er bij jou als je iets opslaat de status al op prullenbak staat kijk of jij wel op gepubliceerd staat
Staat de website online ? zo ja geef dan eens een linkje er naar toe.
Heb je soms extra beveiliging extensies geïnstalleerd zoals admin tools of adminexile zo iets
En verder bij welke hoster zit je eventueel.
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 aug 2018 10:15 #17578
door
Ik zet eerst maar eens een backup terug van 5 augustus, daar zit het probleem ook al in, maar heb ik in ieder geval wel alle bestanden weer.
Discussie gesloten.