- Ontvangen bedankjes 0
Alternatief voor Content - mp3 Browser Fork
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
31 dec 2018 14:59 #18551
door
Alternatief voor Content - mp3 Browser Fork werd gestart door
Het mooie van de plugin Content - mp3 Browser Fork is je plaatst MP3 files in een folder bijvoorbeeld images/audio en via een menuoptie zie je ze per MP3 en met download en afspeelopties en als je meer toevoegt dan is gelijk de pagina up-to-date. Ook is er een optie met subfolders. Dit maak ik voor mijn koor, binnen de inlogpagina van de koorleden. Het jammere is dat er maar125 rijen opties zijn en geen paginering binnen de plugin. Dit laatste heb ik getest. Wie weet een oplossing of alternatief? Met een koor met verschillend stempartijen zijn er veel meer MP3 dan 125.
zie screenshot van een deel van de muziekbestanden.
Dank alvast.
zie screenshot van een deel van de muziekbestanden.
Dank alvast.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
31 dec 2018 15:43 #18554
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Alternatief voor Content - mp3 Browser Fork
Hallo Henk,
ik weet niet geheel zeker maar ik meen Hier te lezen dat misschien toch mogelijk is om pagina's te maken.
ik lees dan verder meer uitleg
en daar verwijzen ze naar een voorbeeld in een site
bekijk het eens hier
het werkt dan met next en prev misschien heb je er wat aan
ik weet niet geheel zeker maar ik meen Hier te lezen dat misschien toch mogelijk is om pagina's te maken.
ik lees dan verder meer uitleg
en daar verwijzen ze naar een voorbeeld in een site
bekijk het eens hier
het werkt dan met next en prev misschien heb je er wat aan
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
31 dec 2018 15:45 #18555
door
Beantwoord door in topic Alternatief voor Content - mp3 Browser Fork
Hai Leen, dank weer voor de snelle reactie. Naast de paginering is er nog de beperking van max 125 rijen meer laat de plugin niet zien.
Ik ga naar paginering kijken
Ik ga naar paginering kijken
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
31 dec 2018 16:20 #18556
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Alternatief voor Content - mp3 Browser Fork
Ik zie zo snel niet waar het limiet van 125 vandaan komt. Je kunt in de plugin (die default op 20 staat) een andere waarde invoeren. De mp3 files komen in een tabel. Wat ik mij kan voorstellen dat de pagina waarin de tabel wordt getoont een maximale hoogte heeft die gelijk is aan 125 rijen van de tabel. Kijk eens of deze theorie kan kloppen? Anders ff een link delen (al dan niet via pm)
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
01 jan 2019 16:34 #18563
door
Dag Leen, Ik heb gekeken en proberen te testen om de music tag aan te passen, maar ik krijg geen paginering op de pagina. Ik kan redelijk met joomla omgaan en steun zoeken bij youtube filmpjes. Maar aanpassen van de music tag om de paginering toe te voegen. Is niet echt mijn kunde. Heb jij een tip?
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
02 jan 2019 10:01 #18564
door Leen
lvda
Hallo Henk,
Ja ik denk dat ik beetje begrijp hoe ze het hebben gemaakt op die voorbeeldsite.
Ze hebben denk ik een artikel gemaakt en dan de omschrijfing programma etc in het artikel.
en dan voegen ze steeds in het artikel een nieuwe pagina in per cd
en geven dan in die pagine omschrijving en ibfo ovr die cd als dat klaar is herhalen ze de stap weer
dus nieuwe pagina' s invoegen etc etc
ps
en mogelijk dat je nog bij de plugin van mp3 het een en ander kan/moet instellen ?
ook daar eventueel sub folders mp3 wel of niet aanvinken
even uit proberen lijkt me en wat het limiet betreft daar heb ik nog niet naar gekeken
ik ben benieuwt of je zoiets als dit bedoeld
Ja ik denk dat ik beetje begrijp hoe ze het hebben gemaakt op die voorbeeldsite.
Ze hebben denk ik een artikel gemaakt en dan de omschrijfing programma etc in het artikel.
en dan voegen ze steeds in het artikel een nieuwe pagina in per cd
en geven dan in die pagine omschrijving en ibfo ovr die cd als dat klaar is herhalen ze de stap weer
dus nieuwe pagina' s invoegen etc etc
ps
en mogelijk dat je nog bij de plugin van mp3 het een en ander kan/moet instellen ?
ook daar eventueel sub folders mp3 wel of niet aanvinken
even uit proberen lijkt me en wat het limiet betreft daar heb ik nog niet naar gekeken
ik ben benieuwt of je zoiets als dit bedoeld
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
02 jan 2019 14:00 #18571
door
Jaaaaaa Leen, dit is al een hele stap met deze methode heb ik nu al 324 mp3 erop staan.
drie folders met 41, 79 en 84 MP3.
In het artikel moet dus niet de subfolder vermeld worden. Althans zoals ik het nu getest heb.
Dus het werkt, zoals Patrick Smits ook vermeldde dat het waarschijnlijk lig aan het maximale format van het aantal rijen in de tabel.
Ik ga nu wel kijken hoe ik toch nu de paginering beter kan maken, want nu is het een hele lange mp3lap waar je door moet scrollen. De paginering staat er wel, maar werkt niet echt.
zie bijlage screenshot, artikel, de mappenstructuur op de server en hoe het op het op de website uitziet.
Super met deze adviezen op het forum. Heel leuk. Dank hiervoor.
Groet Henk
drie folders met 41, 79 en 84 MP3.
In het artikel moet dus niet de subfolder vermeld worden. Althans zoals ik het nu getest heb.
Dus het werkt, zoals Patrick Smits ook vermeldde dat het waarschijnlijk lig aan het maximale format van het aantal rijen in de tabel.
Ik ga nu wel kijken hoe ik toch nu de paginering beter kan maken, want nu is het een hele lange mp3lap waar je door moet scrollen. De paginering staat er wel, maar werkt niet echt.
zie bijlage screenshot, artikel, de mappenstructuur op de server en hoe het op het op de website uitziet.
Super met deze adviezen op het forum. Heel leuk. Dank hiervoor.
Groet Henk
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
02 jan 2019 14:32 #18572
door Leen
lvda
Hallo Henk,
Ja ik had hier als test dus in mijn muziek map weer 8 sub cd mapjes gemaakt met diverse muziek erin
en dan zoals in mijn eerdere (zopaginaook)plaatje gemaakt
het voordeel is dan ook dat niet de gehele lijst wordt ingeladen(maar het aantal dat je
in de plug-in heb ingesteld als goed is
Ja ik had hier als test dus in mijn muziek map weer 8 sub cd mapjes gemaakt met diverse muziek erin
en dan zoals in mijn eerdere (zopaginaook)plaatje gemaakt
het voordeel is dan ook dat niet de gehele lijst wordt ingeladen(maar het aantal dat je
in de plug-in heb ingesteld als goed is
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
02 jan 2019 15:18 #18573
door
Leen, klopt maar dit heb ik getest met subfolders aangevinkt en in artikel per pagina de subfolder gemeld maar werkte niet. Ik ga het nog een keer testen.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
02 jan 2019 15:36 #18574
door
Ja Leen dit werkt toch, prima.