Joomla werkt niet na php update

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
17 jan 2019 18:29 #18766 door
Na update van php 5.6 naar 7.2, site verdwenen, blanco pagina. Geeft volgende error:
Code:
Fatal error: Uncaught TypeError: Argument 1 passed to JErrorPage::render() must be an instance of Exception, instance of Error given in /customers/9/1/c/vlaamse-terrariumvereniging.be/httpd.www/libraries/cms/error/page.php:28 Stack trace: #0 [internal function]: JErrorPage::render(Object(Error)) #1 {main} thrown in /customers/9/1/c/vlaamse-terrariumvereniging.be/httpd.www/libraries/cms/error/page.php on line 28
Wie kan ons helpen om dit in orde te maken, ben er zelf niet zo bedreven in.
alvast bedankt

Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
17 jan 2019 19:49 #18767 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla werkt niet na php update
Welke Joomla versie gebruik je?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • piet14
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
24 jan 2019 22:19 #18833 door piet14
Beantwoord door piet14 in topic Joomla werkt niet na php update
Mijn overstap naar 7.3 ging ook fout. Wellicht een stap te ver? Alsnog 7.1 gekozen en dat werkte!!
Misschien ook terug van 7.3. naar 7.1??
Weliswaar zag ik nu een foutmelding bovenin:
Code:
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgSystemkSecure has a deprecated constructor in /home/campvrij/public_html/plugins/system/ksecure/ksecure.php on line 12
Het verwijderen van het betreffende stukje in ksecure.php (zie bijlage) heeft niets geholpen. Wat moet ik doen om de foutmelding kwijt te raken?
Groet
Piet van der Sluis
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Lees meer
25 jan 2019 05:26 #18836 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Joomla werkt niet na php update
Als je de complete plugin, die waarschijnlijk (nog) niet geschikt is voor php 7 probeert uit te zetten, dan zal de site naar alle waarschijnlijkheid werken. Kijk eens of er een update voorhande is van betreffende plugin. Kan zijn dat na een update van de plugin de site wel werkt. Ga na of je de plugin wel nodig hebt en wanneer deze voor het laatst is aangepast. Als de plugin geen support meer heeft dan kun je beter op zoek gaan naar een alternatief.
Discussie gesloten.
  • piet14
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 jan 2019 09:56 #18838 door piet14
Plugin niet aangetroffen!
Alsnog van 7.1 naar 7.2 gegaan.
Wel weer een nieuw probleem. Krijg nu alleen de code te zien en "Opslaan" e.d. lijken actief maar geen actie. Dan moet ik het afsluiten forceren en opnieuw inchecken. Hoe los ik dit nou weer op?
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Lees meer
25 jan 2019 19:35 #18841 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Joomla werkt niet na php update
Als je zoekt op ksecure dan zou je iets moeten vinden.
Discussie gesloten.
  • piet14
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 jan 2019 20:23 #18842 door piet14
gezocht op ksecure en system/ksecure :
Er zijn geen plugins geïnstalleerd die overeenkomen met de zoekopdracht
Discussie gesloten.
  • piet14
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
27 jan 2019 09:14 #18844 door piet14
de oorspronkelijke vragensteller is er m.i. nog niet uit en ik evenmin. Ik ben stapsgewijs teruggegaan naar 5.6. In plaats van codes zie ik nu gelukkig ook weer een leesbare tekst en daar werken diverse functies plotseling ook weer wel........ Akeeba bleef echter tot mijn verbazing repetent hangen. Via Cpanel een backup gemaakt en nu ga ik Akeeba maar eens vervangen. Daarna ga ik op het forum verder zoeken naar het niet meer werken van diverse functies bij een hogere versie van PHP. Ook de foutmelding zou ik graag zien verdwijnen. Adios. Piet
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
27 jan 2019 09:19 #18845 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Joomla werkt niet na php update
Hallo,
Nu zie ik dat meer mensen deze vraag stellen op de Topic van @Renaat,
dus ik richt me nu even op @Renaat Bij wie is de website gehost als ik het goed zie
bij One.com Zo ja kan je daar nog terug naar vorige php versie ? php bij one com
zo ja probeer dat dan eerst en en probeer all je plugins en extensies etc van te voren updaten.
en maak desnoods een goede (Akeeba Backup) en zet die op je pc zodat als het later niet lukt
je desnoods lokaal met Wamp of xampp een upgrade poging kan doen.
en op deze topic heeft iemand ook soort gelijk probleem gehad misschien als je die door leest kom je op een idee ?
soort gelijk iets

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
27 jan 2019 10:24 #18846 door
Beantwoord door in topic Joomla werkt niet na php update
Hey,
Bij one.com is PHP5.6 niet meer beschikbaar, daar werkte de site wel nog mee. Maar heb al zoveel geprobeerd dat ik al meer fout gedaan heb dan goed denk ik.
Ken er zelf te weinig van, dus zoek iemand die er wel verstand van heeft en het in orde wil maken, tegen vergoeding uiteraard.
Akeeba zou inderdaad problemen geven heb ik al ergens gelezen, ook sommige templates. Maar het gaat dus mijn petje te boven.
Alle suggesties welkom
Renaat

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena