- Ontvangen bedankjes 0
Opslaan van artikelen andere dingen gaat niet
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
28 okt 2019 23:06 #20213
door
Opslaan van artikelen andere dingen gaat niet werd gestart door
Soms als ik een bericht of iets anders op wil slaan krijg ik niet de standaard Joomla melding, maar een pop-up om het bericht als een .php-bestand op m'n harde schijf op te slaan. Ik kan dan ook niet meer uitloggen. Het beste is dan het tabblad en de de browser te sluiten. Vaak lukt het dan nergens meer. Ook niet met een andere browser. het werkt soms dan ook niet na een herstart van de PC.
Wat kan ik hier aan doen?
Wat kan ik hier aan doen?
Onderwerp is gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Admin
-
- Weet soms dingen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 2
29 okt 2019 05:51 #20215
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Opslaan van artikelen andere dingen gaat niet
Is dit op een lokale serveromgeving zoals XAMPP/MAMP?
Want dan draait apache niet.
Want dan draait apache niet.
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Onderwerp is gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 okt 2019 21:39 #20230
door
Beantwoord door in topic Opslaan van artikelen andere dingen gaat niet
Sorry, maar XAMPP/MAMP en zo zegt me niks. Ik ben niet zo'n techneut...
Ik log in de beheeromgeving van Joomla online in op een "stand-alone" laptop. Het is een hobby site, dus doe ik alles thuis.
Ik log in de beheeromgeving van Joomla online in op een "stand-alone" laptop. Het is een hobby site, dus doe ik alles thuis.
Onderwerp is gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Admin
-
- Weet soms dingen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 2
30 okt 2019 05:52 #20231
door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Opslaan van artikelen andere dingen gaat niet
Heb je toch mijn vraag beantwoord, je werkt online. Misschien eens bij de hoster navragen of er problemen zijn?
Onderwerp is gesloten.
30 okt 2019 09:46 #20233
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Opslaan van artikelen andere dingen gaat niet
Hallo Paul,
zoals @Hans informeer eens bij je hosting.
Maar het opslaan en zo was altijd wel goed? Zo ja heb je onlangs wat geïnstalleerd op de site of een update uitgevoerd?
Of heb je op je pc iets geïnstalleerd of geupdated?
Groeten Ron
zoals @Hans informeer eens bij je hosting.
Maar het opslaan en zo was altijd wel goed? Zo ja heb je onlangs wat geïnstalleerd op de site of een update uitgevoerd?
Of heb je op je pc iets geïnstalleerd of geupdated?
Groeten Ron

Onderwerp is gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 okt 2019 13:53 #20234
door
Ik heb een paar websites. Allemaal met Joomla. Het probleem doet zich bij allemaal voor. Niet altijd hoor. Soms. Maar dan kan ik ook niks meer wijzigen. Vaak pas de volgende dag weer.
Ik update regelmatig alles. Heb nu 3.9.12. Ik heb eigenlijk maar een paar extensies: JCE, taalpakket NL wat bij een Nederlandse versie van Joomla er standaard in zit, Weblinks. Core bestanden zijn ook geoptimaliseerd.
Ik update regelmatig alles. Heb nu 3.9.12. Ik heb eigenlijk maar een paar extensies: JCE, taalpakket NL wat bij een Nederlandse versie van Joomla er standaard in zit, Weblinks. Core bestanden zijn ook geoptimaliseerd.
Onderwerp is gesloten.
30 okt 2019 19:46 #20235
door Rondeb
Maar was het altijd wel goed bij deze sites?
Groeten Ron
Groeten Ron

Onderwerp is gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 okt 2019 20:17 #20236
door
In het begin wel ja. Na een paar maanden begon het de eerste keer. Ik ben gestart met Joomla in februari 2018.
Onderwerp is gesloten.
30 okt 2019 20:44 #20237
door Rondeb
Dan toch kijken of je hosting wat heeft veranderd.
Of dat je zelf wat op je eigen pc hebt geïnstalleerd bijvoorbeeld een firewall of virusscanner die dit probleem misschien kan veroorzaken.
Groeten Ron
Of dat je zelf wat op je eigen pc hebt geïnstalleerd bijvoorbeeld een firewall of virusscanner die dit probleem misschien kan veroorzaken.
Groeten Ron

Onderwerp is gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 okt 2019 21:07 #20238
door
Hoster ga ik na.
Ik heb AVG-free geïnstalleerd en ook Windows Defender is actief. Ik kan, als het probleem zich weer voor doet, eens proberen e.e.a. uit te schakelen. In ieder geval de Firewall
Ik heb AVG-free geïnstalleerd en ook Windows Defender is actief. Ik kan, als het probleem zich weer voor doet, eens proberen e.e.a. uit te schakelen. In ieder geval de Firewall
Onderwerp is gesloten.