- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
probleem met opslaan van een action
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
17 dec 2015 14:39 #4267
door Gast
probleem met opslaan van een action werd gestart door Gast
Ik heb een joomla update uitgevoerd (van 2.5 naar 3.4) en nu wil ik een link/action toevoegen in de broncode, maar als ik vervolgens het formulier/artikel opsla, dan wordt de action automatisch weer verwijderd. Hoe kan ik dit oplossen?
Bij een andere site die ik heb is het wel gelukt...
Bij een andere site die ik heb is het wel gelukt...
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
17 dec 2015 14:39 #4268
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic probleem met opslaan van een action
Welkom bij Joomlacommunity!
Kun je tekstuele aanpassingen wel doorvoeren in het artikel?
Als dat zo is dan kan het zijn dat de editor (JCE?) niet toestaat dat er links toegevoegd worden aan een artikel.
Kun je tekstuele aanpassingen wel doorvoeren in het artikel?
Als dat zo is dan kan het zijn dat de editor (JCE?) niet toestaat dat er links toegevoegd worden aan een artikel.
www.reisverslagen.net
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
17 dec 2015 14:39 #4269
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Beantwoord door Martijn Maandag in topic probleem met opslaan van een action
Indien het om JCE gaat, dan kun je bij Componenten - JCE Tekstverwerker - Profielen kijken.
Hier is het bij het betreffende profiel waarschijnlijk niet toegestaan om externe links te gebruiken.
Hier is het bij het betreffende profiel waarschijnlijk niet toegestaan om externe links te gebruiken.
www.reisverslagen.net
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 dec 2015 14:39 #4270
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic probleem met opslaan van een action
@JWLJE Het lijkt mij goed, gezien de melding, om JCE geheel te de-installeren en daarna opnieuw te installeren. Wil je meer info over JCE lees dan de Handleiding JCE (NL). Deze is te vinden op
iFred
en kies daar het menu-item Joomla.
Suc6
Suc6
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.