- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Downloaden van Joomla 3.4.5
- Rachel Walraven
-
Onderwerp Auteur
- Administrator
-
- Sinds 1996 ben ik bezig met Webdesign en in 2006 mee gegaan met Joomla!. Inmiddels heb ik sinds mei
Minder
Lees meer
14 dec 2015 13:36 #4414
door Rachel Walraven
Rachel Walraven
walravenwebwerk.nl
Downloaden van Joomla 3.4.5 werd gestart door Rachel Walraven
Hallo Community,
Ik heb een vraagje m.b.t. de aangeboden download van Joomla op de site.
Er staat op de homepage dat de laatste versie 3.4.5 is (en da klopt), maar als ik daarop klik om deze te downloaden wordt ik naar de download van 3.4.4 gestuurd.
Kan ik ook ergens de NL versie 3.4.5 downloaden? Nu moet ik steeds installeren en updaten of installeren en dan nog een keer het NL taalpakket installeren. Nieuwe Joomlers zien dit mogelijk over het hoofd en werken dan met een onveilige versie.
Of is dit een typefoutje en bestaat het pakket wel uit de veilige 3.4.5 versie?
Met vriendelijke groet,
Rachel Walraven
Ik heb een vraagje m.b.t. de aangeboden download van Joomla op de site.
Er staat op de homepage dat de laatste versie 3.4.5 is (en da klopt), maar als ik daarop klik om deze te downloaden wordt ik naar de download van 3.4.4 gestuurd.
Kan ik ook ergens de NL versie 3.4.5 downloaden? Nu moet ik steeds installeren en updaten of installeren en dan nog een keer het NL taalpakket installeren. Nieuwe Joomlers zien dit mogelijk over het hoofd en werken dan met een onveilige versie.
Of is dit een typefoutje en bestaat het pakket wel uit de veilige 3.4.5 versie?
Met vriendelijke groet,
Rachel Walraven
Rachel Walraven
walravenwebwerk.nl
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
14 dec 2015 13:36 #4415
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Downloaden van Joomla 3.4.5
Vandaag komt 3.4.6 (weer een veiligheidslek).
We zullen je probleem daarmee op te lossen (en 3.4.6 plaatsen).
Hier de Engelse download overigens: www.joomla.org/download.html
We zullen je probleem daarmee op te lossen (en 3.4.6 plaatsen).
Hier de Engelse download overigens: www.joomla.org/download.html
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
14 dec 2015 13:36 #4416
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Downloaden van Joomla 3.4.5
Hoi Rachel. Nee, op dit moment wordt 3.4.5 niet aangeboden op deze website. Overigens komt 3.4.6 vandaag alweer uit vanwege een nieuwe kritische update.
Sinds het mogelijk is om tijdens de installatie al meerdere talen te installeren is het eigenlijk net zo makkelijk om de oorspronkelijke download van joomla.org te gebruiken en dan tijdens de installatie het Nederlands taalpakket mee te installeren.
Er is overigens geen nieuw taalbestand voor 3.4.5 uitgekomen omdat in deze versie alleen een kritiek veiligheidsprobleem is opgelost en geen verdere aanpassingen zijn gedaan. Ik vermoed dat het met de update van vandaag ook zo is.
Sinds het mogelijk is om tijdens de installatie al meerdere talen te installeren is het eigenlijk net zo makkelijk om de oorspronkelijke download van joomla.org te gebruiken en dan tijdens de installatie het Nederlands taalpakket mee te installeren.
Er is overigens geen nieuw taalbestand voor 3.4.5 uitgekomen omdat in deze versie alleen een kritiek veiligheidsprobleem is opgelost en geen verdere aanpassingen zijn gedaan. Ik vermoed dat het met de update van vandaag ook zo is.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.