- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
componenten in admin component menu
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
05 dec 2015 22:54 #4550
door
componenten in admin component menu werd gestart door
Goeden avond!
Na het updaten naar joomla 3.4.5. mis ik ineens een aantal componenten in het menu. Na een flinke zoektocht blijkt dat dit te maken heeft met de update naar 3.4.4. waarbij er een menu tag aanwezig moet zijn in het installatie bestand.
Nu heb ik een flink aantal componenten die dit blijkbaar niet heb (phoca galery, chronoforms, vminvoice, enz)
Hoe krijg ik dit nu weer terug in het menu? Het is toch wel een vervelend iets eigenlijk.
Groetjes, marco
ps. Ik twijfelde of dit in het juiste forum staat, mijn excuses als dit niet zo.
Na het updaten naar joomla 3.4.5. mis ik ineens een aantal componenten in het menu. Na een flinke zoektocht blijkt dat dit te maken heeft met de update naar 3.4.4. waarbij er een menu tag aanwezig moet zijn in het installatie bestand.
Nu heb ik een flink aantal componenten die dit blijkbaar niet heb (phoca galery, chronoforms, vminvoice, enz)
Hoe krijg ik dit nu weer terug in het menu? Het is toch wel een vervelend iets eigenlijk.
Groetjes, marco
ps. Ik twijfelde of dit in het juiste forum staat, mijn excuses als dit niet zo.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
05 dec 2015 22:54 #4551
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic componenten in admin component menu
Hoi fulleffect. Dit probleem was toch opgelost in:
forum.joomlacommunity.eu/showthread.php?p=125754#post125754
?
Zo niet, dan pas ik de status van dat topic weer aan naar "probleem".
Je vraag over Phoca was de bedoeling om daar een nieuw topic van te maken.
Zo niet, dan pas ik de status van dat topic weer aan naar "probleem".
Je vraag over Phoca was de bedoeling om daar een nieuw topic van te maken.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
05 dec 2015 22:54 #4552
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic componenten in admin component menu
Hallo Marco,
had je de componenten nog wel in joomla 3.4.4 dan? want dat begrijp ik nu niet helemaal!
Groeten Ron
had je de componenten nog wel in joomla 3.4.4 dan? want dat begrijp ik nu niet helemaal!
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 dec 2015 22:54 #4553
door
Beantwoord door in topic componenten in admin component menu
Goede morgen.
Het menu probleem is niet opgelost. Ik mis nog steeds de geinstalleerde componenten (waaronder phoca gallery, vminvoice, chrono forms, enz). en ik twijfel nu dus of ik niet vrolijk van 3.4.3 naar 3.4.5. ben gegaan, want volgens het bericht wat ik had gevonden (en niet meer kon vinden
) was het vanaf 3.4.4.
Is er een manier of tijdelijke extension die dit oplost?
Het menu probleem is niet opgelost. Ik mis nog steeds de geinstalleerde componenten (waaronder phoca gallery, vminvoice, chrono forms, enz). en ik twijfel nu dus of ik niet vrolijk van 3.4.3 naar 3.4.5. ben gegaan, want volgens het bericht wat ik had gevonden (en niet meer kon vinden
) was het vanaf 3.4.4.Is er een manier of tijdelijke extension die dit oplost?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 dec 2015 22:54 #4554
door
Beantwoord door in topic componenten in admin component menu
De componenten zijn zelf gewoon aanwezig, echter niet meer in het componenten menu.
Discussie gesloten.