- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Na update heeft administrator/index.php geen stijl meer
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
16 nov 2015 10:12 #4771
door
Na update heeft administrator/index.php geen stijl meer werd gestart door
Goedemorgen,
Ik heb een site geupdate van 2.5.28 naar 3.4.5. Nu heeft alleen de pagina die je direct na inloggen krijgt of door op het witte joomla logo bovenin te klikken geen css style meer. Daarbij maakt het niet uit welk beheertemplate je kiest.
Ik las hier iets vergelijkbaars: forum.joomlacommunity.eu/showthread.php?...hlight=geen+template maar dat bood mij geen oplossing.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen valt?
Dank!
Ik heb een site geupdate van 2.5.28 naar 3.4.5. Nu heeft alleen de pagina die je direct na inloggen krijgt of door op het witte joomla logo bovenin te klikken geen css style meer. Daarbij maakt het niet uit welk beheertemplate je kiest.
Ik las hier iets vergelijkbaars: forum.joomlacommunity.eu/showthread.php?...hlight=geen+template maar dat bood mij geen oplossing.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen valt?
Dank!
Discussie gesloten.
16 nov 2015 10:12 #4772
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Na update heeft administrator/index.php geen stijl meer
Hallo,
heb je cache van je site en browser opgeschoond? database fix gedaan?
Hoe heb je de upgrade gedaan? heb je hier handleiding voor gevolgd?
Zet ook een error reporting aan via algemene instelling als je daar bij komt.
En anders kun je dit doen via de configuratie file.
Als er dan een foutmelding komt graag deze even hier vermelden.
Succes ermee.
Groeten Ron
heb je cache van je site en browser opgeschoond? database fix gedaan?
Hoe heb je de upgrade gedaan? heb je hier handleiding voor gevolgd?
Zet ook een error reporting aan via algemene instelling als je daar bij komt.
En anders kun je dit doen via de configuratie file.
Als er dan een foutmelding komt graag deze even hier vermelden.
Succes ermee.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 nov 2015 10:12 #4773
door
Beantwoord door in topic Na update heeft administrator/index.php geen stijl meer
Dank je, Ron. Ik heb eerst de site ge-update door de update van 2.5.28 naar 3.4.4 van deze site te uploaden. Via Joomla updater lukte dat niet. Kreeg alleen maar dat 2.5.28 de meest recente versie zou zijn.
Daarna kreeg ik een aantal foutmeldingen in het overzicht maar het werkte allemaal wel. In beeld kreeg ik dat Maqic Quotes uitgezet moest worden. Dat heeft de hoster gedaan.
Alle cache heb ik leeggemaakt. Error reporting staat nu aan, maar ik zie geen foutmeldingen.
Ik weet niet wat je bedoelt met database fix,dus daar kan ik nog niets over zeggen.
Daarna kreeg ik een aantal foutmeldingen in het overzicht maar het werkte allemaal wel. In beeld kreeg ik dat Maqic Quotes uitgezet moest worden. Dat heeft de hoster gedaan.
Alle cache heb ik leeggemaakt. Error reporting staat nu aan, maar ik zie geen foutmeldingen.
Ik weet niet wat je bedoelt met database fix,dus daar kan ik nog niets over zeggen.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 nov 2015 10:12 #4774
door
Beantwoord door in topic Na update heeft administrator/index.php geen stijl meer
De fix zo-even uitgevoerd, maar zonder resultaat. Ik heb foutmelding via beheer aangezet maar zie daar geen mogelijkheid max in te voeren. Ook niet in configuration file.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
16 nov 2015 10:12 #4775
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Na update heeft administrator/index.php geen stijl meer
misschien dat je ook eens even bij Extensies --> Beheren --> ontdekken kan doen
of even bij template beheer een andere template te kiezen voor het beheer gedeeelte
of even bij template beheer een andere template te kiezen voor het beheer gedeeelte
lvda
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
16 nov 2015 10:12 #4776
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Na update heeft administrator/index.php geen stijl meer
Ik heb het topic even verplaatst naar het van 2.5 naar 3.x forum.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
16 nov 2015 10:12 #4777
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Na update heeft administrator/index.php geen stijl meer
Trouwens hier
klik en lees
soort gelijk iets ? en dan bij opmerking 14 een voorste lwat geholpen heeft
lvda
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
16 nov 2015 10:12 #4778
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Na update heeft administrator/index.php geen stijl meer
Ik snap je opmerking niet adje, zware beschuldiging? Ik ga er voor het gemakt van uit dat het Admin Tools is en ik heb zelf mijn site ook wel eens als een blanko pagina laten weergeven door een foutje van mij.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
16 nov 2015 10:12 #4779
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Na update heeft administrator/index.php geen stijl meer
Dat er een conflict is betekend niet meteen dat de extensie slecht is? Het lijkt gewoon een instelling geweest te zijn waardoor de styling weg viel.
Nu ik me dat bedenk, dat lukt mij bij Yootheme ook wel als ik wat GZIP of minify wil gebruiken in bepaalde situaties.
Nu ik me dat bedenk, dat lukt mij bij Yootheme ook wel als ik wat GZIP of minify wil gebruiken in bepaalde situaties.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.