- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Banner items in groep werken niet goed
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
09 nov 2015 15:20 #4886
door
Banner items in groep werken niet goed werd gestart door
Beste allemaal,
Na eerdere teleurstelling met de Joomla-1-click-upgrade heb ik nu toch een site dit zich wel zo laat upgraden - nadat ik eerst SPupgrade gedeïnstalleerd heb.
Maar toch een probleemje
In de rechter kolom heb ik twee banner groepen die netjes van elkaar gescheiden zijn met een stukje ruimte
Echter de banners binnen een groep die in J2.5.28 ook netjes met wat ruimte gescheiden zijn, zijn na conversie allemaal aan elkaar geplakt.
In mijn template zelf kan ik niks over banners vinden en vermmoed dus dat het in mod_banners zit maar kan het probleem niet vinden.
Even bekijken? Zie:
J2 website: www.sneeuwwandelen.eu/
J3 website: www.sneeuwwandelen.eu/J34/
Even naar onder scrollen tot je de banners in de 3e kolom (meest rechts) ziet.
Wie weet raad?
Alvast bedankt!
Na eerdere teleurstelling met de Joomla-1-click-upgrade heb ik nu toch een site dit zich wel zo laat upgraden - nadat ik eerst SPupgrade gedeïnstalleerd heb.
Maar toch een probleemje
In de rechter kolom heb ik twee banner groepen die netjes van elkaar gescheiden zijn met een stukje ruimte
Echter de banners binnen een groep die in J2.5.28 ook netjes met wat ruimte gescheiden zijn, zijn na conversie allemaal aan elkaar geplakt.
In mijn template zelf kan ik niks over banners vinden en vermmoed dus dat het in mod_banners zit maar kan het probleem niet vinden.
Even bekijken? Zie:
J2 website: www.sneeuwwandelen.eu/
J3 website: www.sneeuwwandelen.eu/J34/
Even naar onder scrollen tot je de banners in de 3e kolom (meest rechts) ziet.
Wie weet raad?
Alvast bedankt!
Discussie gesloten.
- n9iels
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 nov 2015 15:20 #4887
door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Banner items in groep werken niet goed
Het verschil zie ik zo 123 (vreemd genoeg) niet.
Wat je wel zo kunnen doen is een css class aan maken voor .banneritem die de banners wat naar beneden plaatst. Iets als
Let wel op dat alle banners op je website nu 10px margin hebben
. Dus je zou misschien nu een class ervoor kunnen zetten, van speciefiek de rechter kolom bijvoorbeeld.
Wat je wel zo kunnen doen is een css class aan maken voor .banneritem die de banners wat naar beneden plaatst. Iets als
Code:
.banneritem {
margin-bottom: 10px;
}
Let wel op dat alle banners op je website nu 10px margin hebben
. Dus je zou misschien nu een class ervoor kunnen zetten, van speciefiek de rechter kolom bijvoorbeeld.
Discussie gesloten.