- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Could not open index.html in de map cgi
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
10 nov 2015 15:04 #4892
door
Could not open index.html in de map cgi werd gestart door
Vooropgesteld.
Het kan zijn, dat mijn Joomla 3.4.4 site in aanbouw al gehackt is, want op anderen, die ik meteen dezelfde dag van de update heb bijgewerkt, gebeurt het volgende niet.
Klikken in controlepaneel op upgrade naar Joomla 3.4.5 geeft eerst het volgende scherm en na klikken op "Schrijf bestanden direct" komt de foutmelding "Could not open bin/index.html".
Gehackt?
Wat te doen?
Bericht toegevoegd op 10 november 2015 om 16:04
Vorige bericht was op 10 november 2015 om 15:45
Ik presenteer vanavond tijdens de JUG053 hikashop. Dit is een preview van 6 minuten
Deel één (15 minuten) ook op video maar privé gezet in YT.
Het kan zijn, dat mijn Joomla 3.4.4 site in aanbouw al gehackt is, want op anderen, die ik meteen dezelfde dag van de update heb bijgewerkt, gebeurt het volgende niet.
Klikken in controlepaneel op upgrade naar Joomla 3.4.5 geeft eerst het volgende scherm en na klikken op "Schrijf bestanden direct" komt de foutmelding "Could not open bin/index.html".
Gehackt?
Wat te doen?
Bericht toegevoegd op 10 november 2015 om 16:04
Vorige bericht was op 10 november 2015 om 15:45
Ik presenteer vanavond tijdens de JUG053 hikashop. Dit is een preview van 6 minuten
Deel één (15 minuten) ook op video maar privé gezet in YT.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 nov 2015 15:04 #4893
door
Beantwoord door in topic Could not open index.html in de map cgi
heb je al gekeken of er een bin map is en zoja wat daar aanwezig is? Hoe staan de schrijfrechten?
Er zou een leeg bestand index.html aanwezig moeten zijn en het bestand keychain.php.
In de titel van je vraag heb je het over de map cgi en in de vraag over de map bin.
Ad
Er zou een leeg bestand index.html aanwezig moeten zijn en het bestand keychain.php.
In de titel van je vraag heb je het over de map cgi en in de vraag over de map bin.
Ad
Discussie gesloten.