Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Joomla 3.4.5 Nederlands
- Rondeb
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Joomla
Minder
Lees meer
31 okt 2015 11:12 #4962
door Rondeb
Joomla 3.4.5 Nederlands werd gestart door Rondeb
Hallo,
ik was benieuwd wanneer de volledige Nederlands Joomla 3.4.5 versie incl. de update pakketten uit komt?
Ik weet dat de vertalers dit op vrijwillige basis doen dus dan kan het wat langer duren maar meestal is het binnen 4 dagen na de officiële Engelse release.
Ik hoor het wel of zien het wel
Groeten Ron vanuit het (half) zonnige Spanje
ik was benieuwd wanneer de volledige Nederlands Joomla 3.4.5 versie incl. de update pakketten uit komt?
Ik weet dat de vertalers dit op vrijwillige basis doen dus dan kan het wat langer duren maar meestal is het binnen 4 dagen na de officiële Engelse release.
Ik hoor het wel of zien het wel

Groeten Ron vanuit het (half) zonnige Spanje
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
31 okt 2015 11:12 #4963
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla 3.4.5 Nederlands
Zoals in een ander topic gezegd, in 3.4.5. zijn alleen die veiligheidsproblemen opgelost. Dus alleen code. Volgens mij is er geen noodzaak voor een nieuw taalbestand.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
31 okt 2015 11:12 #4964
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 3.4.5 Nederlands
hvdmeer,
Het gaat niet over de links in het artikel, ik heb het over rechtsbovenin op www.joomlacommunity.eu , daar staar Joomla 3.4.5 & Joomla 2.5.28. Alleen als je klikt op Joomla 3.4.5 wordt je doorgelinkt naar Joomla 3.4.4.
Waarom is dat verandert? Er is nog geen Nederlandstalige Joomla 3.4.5.
Het gaat niet over de links in het artikel, ik heb het over rechtsbovenin op www.joomlacommunity.eu , daar staar Joomla 3.4.5 & Joomla 2.5.28. Alleen als je klikt op Joomla 3.4.5 wordt je doorgelinkt naar Joomla 3.4.4.
Waarom is dat verandert? Er is nog geen Nederlandstalige Joomla 3.4.5.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
31 okt 2015 11:12 #4965
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 3.4.5 Nederlands
Dan begrijp je het goed Wman. Ondersteuning gaat via het forum en niet via nieuwsberichten. Als dit vriendelijk door de moderator verzocht wordt lijkt het me geen moeite om de vraag hier te stellen?
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
31 okt 2015 11:12 #4966
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 3.4.5 Nederlands
Waarom wordt het niet duidelijk vermeld dat je op de voorkant van de site alleen reacties kunt plaatsen zonder er vragen te stellen?
En waarom staat er rechtsboven, op de voorkant, Joomla 3.4.5 en dan wordt je doorgelinkt naar Joomla 3.4.4?
En waarom staat er rechtsboven, op de voorkant, Joomla 3.4.5 en dan wordt je doorgelinkt naar Joomla 3.4.4?
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
31 okt 2015 11:12 #4967
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla 3.4.5 Nederlands
Ah, ok. Het enige wat de update bevatte waren drie bugsoplossingen. De ene SQLi en twee ACL probleempjes. Alleen technische oplossingen, vandaag mijn opmerking.
Gezien de commotie in de Joomla organisatie verwacht ik dat het ook even kan duren mocht deze inderdaad nog moeten komen.
Gezien de commotie in de Joomla organisatie verwacht ik dat het ook even kan duren mocht deze inderdaad nog moeten komen.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
31 okt 2015 11:12 #4968
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 3.4.5 Nederlands
Waarom krijgt Rondeb wel vrij snel reactie/antwoord op zijn vraag en ik niet? Ik had hier (zie:
www.joomlacommunity.eu/nieuws/joomla-ver...345-vrijgegeven.html
) een vraag gesteld en tot op heden nog geen reactie/antwoord op gekregen. :eek::confused:
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
31 okt 2015 11:12 #4969
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Joomla 3.4.5 Nederlands
Vragen stel je in het forum, zoals Ron netjes doet. De voorpagina heeft de mogelijkheid om te reageren, maar wordt niet gemodereerd.
Je reageert daar zelf op een bericht waarin al staat: Zou je je vraag op het forum willen stellen?' Je had dat dus zelf kunnen verzinnen.
Je reageert daar zelf op een bericht waarin al staat: Zou je je vraag op het forum willen stellen?' Je had dat dus zelf kunnen verzinnen.
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
31 okt 2015 11:12 #4970
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 3.4.5 Nederlands
Wat raar, dus als ik het goed begrijp is de voorpagina alleen bedoelt op reacties te geven zonder daar een vraag te stellen. :eek:
Staat dat ook ergens vermeld op joomlacommunity, dat het alleen de bedoeling is om te reageren zonder daarbij een vraag te stellen??
Het kan zijn dat bepaalde artikelen niet duidelijk zijn en dat er dan vragen komen, toch?
Staat dat ook ergens vermeld op joomlacommunity, dat het alleen de bedoeling is om te reageren zonder daarbij een vraag te stellen??
Het kan zijn dat bepaalde artikelen niet duidelijk zijn en dat er dan vragen komen, toch?
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
31 okt 2015 11:12 #4971
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla 3.4.5 Nederlands
Indien discussie hierover gewenst is graag daarvoor dan een apart topic aanmaken. Lees "Contract for paid ads in Install from Web" en "Open response to an occurring issue" maar even door op de volgende pagina.
groups.google.com/forum/#!forum/joomla-leadership
groups.google.com/forum/#!forum/joomla-leadership
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.