Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Joomla 3.4.5 Nederlands

• Rondeb
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
31 okt 2015 11:12 #4962 door Rondeb
Joomla 3.4.5 Nederlands werd gestart door Rondeb
Hallo,

ik was benieuwd wanneer de volledige Nederlands Joomla 3.4.5 versie incl. de update pakketten uit komt?

Ik weet dat de vertalers dit op vrijwillige basis doen dus dan kan het wat langer duren maar meestal is het binnen 4 dagen na de officiële Engelse release.

Ik hoor het wel of zien het wel :D

Groeten Ron vanuit het (half) zonnige Spanje ;)
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
31 okt 2015 11:12 #4963 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla 3.4.5 Nederlands
Zoals in een ander topic gezegd, in 3.4.5. zijn alleen die veiligheidsproblemen opgelost. Dus alleen code. Volgens mij is er geen noodzaak voor een nieuw taalbestand.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
31 okt 2015 11:12 #4964 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 3.4.5 Nederlands
hvdmeer,

Het gaat niet over de links in het artikel, ik heb het over rechtsbovenin op www.joomlacommunity.eu , daar staar Joomla 3.4.5 & Joomla 2.5.28. Alleen als je klikt op Joomla 3.4.5 wordt je doorgelinkt naar Joomla 3.4.4.
Waarom is dat verandert? Er is nog geen Nederlandstalige Joomla 3.4.5. ;)
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
31 okt 2015 11:12 #4965 door Gast
Dan begrijp je het goed Wman. Ondersteuning gaat via het forum en niet via nieuwsberichten. Als dit vriendelijk door de moderator verzocht wordt lijkt het me geen moeite om de vraag hier te stellen?
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
31 okt 2015 11:12 #4966 door Gast
Waarom wordt het niet duidelijk vermeld dat je op de voorkant van de site alleen reacties kunt plaatsen zonder er vragen te stellen?

En waarom staat er rechtsboven, op de voorkant, Joomla 3.4.5 en dan wordt je doorgelinkt naar Joomla 3.4.4?
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
31 okt 2015 11:12 #4967 door Hans van der Meer
Ah, ok. Het enige wat de update bevatte waren drie bugsoplossingen. De ene SQLi en twee ACL probleempjes. Alleen technische oplossingen, vandaag mijn opmerking.

Gezien de commotie in de Joomla organisatie verwacht ik dat het ook even kan duren mocht deze inderdaad nog moeten komen.

ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
31 okt 2015 11:12 #4968 door Gast
Waarom krijgt Rondeb wel vrij snel reactie/antwoord op zijn vraag en ik niet? Ik had hier (zie: www.joomlacommunity.eu/nieuws/joomla-ver...345-vrijgegeven.html ) een vraag gesteld en tot op heden nog geen reactie/antwoord op gekregen. :eek::confused:
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
31 okt 2015 11:12 #4969 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Joomla 3.4.5 Nederlands
Vragen stel je in het forum, zoals Ron netjes doet. De voorpagina heeft de mogelijkheid om te reageren, maar wordt niet gemodereerd.
Je reageert daar zelf op een bericht waarin al staat: Zou je je vraag op het forum willen stellen?' Je had dat dus zelf kunnen verzinnen.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
31 okt 2015 11:12 #4970 door Gast
Wat raar, dus als ik het goed begrijp is de voorpagina alleen bedoelt op reacties te geven zonder daar een vraag te stellen. :eek:
Staat dat ook ergens vermeld op joomlacommunity, dat het alleen de bedoeling is om te reageren zonder daarbij een vraag te stellen??
Het kan zijn dat bepaalde artikelen niet duidelijk zijn en dat er dan vragen komen, toch?
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
31 okt 2015 11:12 #4971 door Hans van der Meer
Indien discussie hierover gewenst is graag daarvoor dan een apart topic aanmaken. Lees "Contract for paid ads in Install from Web" en "Open response to an occurring issue" maar even door op de volgende pagina.
groups.google.com/forum/#!forum/joomla-leadership

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena