Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Register Globals uitzetten bij XS4ALL

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
27 okt 2015 10:21 #5093 door
Hallo,

Iemand ervaringen met XS4ALL en Joomla?

Ik krijg de register globals niet uit en dus installeert Joomla (3) niet. Na telefonisch contact konden zij het niet uitzetten (wat mij sterkt lijkt) en ben ik bezig geweest met php.ini en .htaccess (google info) maar geen geluk.

Alvast dank.
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
27 okt 2015 10:21 #5094 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Register Globals uitzetten bij XS4ALL
Misschien werkt het net zoals bij deze klik en kijk
maar wat ik verder met google op internet vind over die xs4all is dat hij net echt joomla vriendelijk is

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
27 okt 2015 10:21 #5095 door
Beantwoord door in topic Register Globals uitzetten bij XS4ALL
Bedankt voor de info. Jammergenoeg werkt dat voor mij niet.
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
27 okt 2015 10:21 #5096 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Register Globals uitzetten bij XS4ALL
Hier ok het forum staat ook nog deze topic hen je die al gezien en dan vooral onderaan bij adje. klikje en anders als xs4all niet echt wil helpen opzoek naar joomla vriendelijk hoster ?

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
27 okt 2015 10:21 #5097 door
Beantwoord door in topic Register Globals uitzetten bij XS4ALL
Het is gelukt. Zij doen het niet aan hun kant. Je moet het zelf doen.

Zet dit in notepad:

[PHP]
register_globals = Off
magic_quotes_gpc = Off

Save ergens als php.ini

Zet deze file in:
/WWW/A/.5c1/h/gebruikersnaam/cgi-bin

Dan werkt Joomla 3.

XS4all is niet Joomla friendly, maar met deze workaround lijkt het wel te doen. Hun hostingkosten buiten beschouwing gelaten.

Die magic quotes lijn staat erbij. Als je dat niet doet en alleen register_globals = Off neerzet, dan gaan magic quotes aan (weet niet waarom) en dat wil je niet.
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
27 okt 2015 10:21 #5098 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Register Globals uitzetten bij XS4ALL
Mooi dat het je toch gelukt is
en het blijft jammer dat xs4all dat niet gewoon ergens op hun hulpsectie .zet .

lvda
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena