Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

update 3.4.5

• suusfish
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • .
Lees meer
22 okt 2015 15:49 #5204 door suusfish
update 3.4.5 werd gestart door suusfish
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die na het updaten naar 3.4.5 nu de volgende zin te zien krijgen: Error displaying the error page: Application Instantiation Error: Could not connect to MySQL.

Ik stop maar even met mijn sites updaten ook al is het een security update. Als mijn websites niet meer werken heeft het ook geen nut natuurlijk
Discussie gesloten.
  • Bavnevda
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
22 okt 2015 15:49 #5205 door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic update 3.4.5
ok, dan wacht ik nog even met updaten...

Hoe heb je de update uitgevoerd? Automatisch via de backend of heb je de files gedownload, uitgepakt en via ftp geupload?
Discussie gesloten.
  • suusfish
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • .
Lees meer
22 okt 2015 15:49 #5206 door suusfish
Beantwoord door suusfish in topic update 3.4.5
Via de backend geupdate

Ik wacht ook altijd graag met updaten om te kijken of er problemen naar boven komen, maar ja deze was zo belangrijk
Discussie gesloten.
  • Bavnevda
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
22 okt 2015 15:49 #5207 door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic update 3.4.5
inderdaad, ik stond ook al op scherp. Ga nu eerst maar een testomgeving updaten, kijken wat er gebeurt..
Discussie gesloten.
  • suusfish
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • .
Lees meer
22 okt 2015 15:49 #5208 door suusfish
Beantwoord door suusfish in topic update 3.4.5
Raar! sites lijken het nu weer te doen?? Caching probleem?

Had alles geleegd ook van browser. niets hielp... en nu doen ze het weer. pfff naja opgelost zo lijkt het, maar toch wacht ik nog even met de rest
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
22 okt 2015 15:49 #5209 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic update 3.4.5
Hoi suusfish en Bavnevda. Het is echt aan te raden om deze update zo spoedig mogelijk door te voeren, de eerste hackpogingen zijn al gezien. Dit is echt een serieus probleem want dan kan de hacker Super User rechten krijgen.

Als alles goed is heb je voor dat je aan de update een backup gemaakt, dus je kan altijd even lokaal testen of het nu wel werkt. Ik heb zelf net na vijfen vijf websites zonder problemen geupdate, dus het kan ook gewoon door de drukte komen.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
22 okt 2015 15:49 #5210 door Gast
Beantwoord door Gast in topic update 3.4.5

suusfish;124794 schreef : Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die na het updaten naar 3.4.5 nu de volgende zin te zien krijgen: Error displaying the error page: Application Instantiation Error: Could not connect to MySQL.

Het enige wat dit zegt is dat de MySQL (tijdelijk) niet bereikbaar was. De update zelf doet niets met je MySQL connectiegegevens.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena