Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Open base dir en Log-Path

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
11 aug 2015 05:12 #5601 door
Open base dir en Log-Path werd gestart door
www.laongvivah.com

Hi,

Ik ben mijn 404 pagina kwijt dit na install van SH404SEF.

Nu blijkt dat waarscijnlijk ook het LOG-PATH niet juist staat vermeld in de configuratie.PHP

public $log_path = '/customers/0/e/0/laongvivah.com/log';

Ik heb mijn site gemaakt in een sub dir en met Aakeeba een backup gemaakt en die in de root uitgepakt daarna heb ik HTTP veranderd in HTTPS

In system information krijg ik deze melding,
Code:
[COLOR=#333333]Warning: is_writable(): open_basedir restriction in effect. File(/customers/0/e/0/laongvivah.com/log) is not within the allowed path(s): (/customers/0/e/0/laongvivah.com/httpd.www:/customers/0/e/0/laongvivah.com/httpd.private:/customers/0/e/0/laongvivah.com/tmp:/customers/laongvivah.com/laongvivah.com:/var/www/diagnostics:/usr/share/php) in /customers/0/e/0/laongvivah.com/httpd.www/administrator/components/com_admin/models/sysinfo.php on line 344[/COLOR]

Ik gebruik Joomla 3.4.3
Code:
SettingValue [B]PHP Built On[/B]Linux web205 3.10.54-20140916-1425-05f4076 #1 SMP Tue Sep 16 14:26:20 UTC 2014 x86_64[B]Database Version[/B]5.5.44-MariaDB-1~wheezy[B]Database Collation[/B]latin1_swedish_ci[B]PHP Version[/B]5.6.12[B]Web Server[/B]Apache[B]WebServer to PHP Interface[/B]cgi-fcgi[B]Joomla! Version[/B]Joomla! 3.4.3 Stable [ Ember ] 2-July-2015 16:00 GMT[B]Joomla! Platform Version[/B]Joomla Platform 13.1.0 Stable [ Curiosity ] 24-Apr-2013 00:00 GMT[B]User Agent[/B]Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/44.0.2403.130 Safari/537.36
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.


Hartelijke groet Cees
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
11 aug 2015 05:12 #5602 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Open base dir en Log-Path
Hier staat de code om je pad te achterhalen: download.joomlacommunity.eu/overige/file/32-path.html

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
11 aug 2015 05:12 #5603 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Open base dir en Log-Path
Algemene instellingen - tabblad Systeem bij Pad naar logmap.
Op het tabblad Server moet je hetzelfde doen, maar dan voor de tmp-map: Pad naar map voor tijdelijke opslag (tmp)

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
11 aug 2015 05:12 #5604 door
Beantwoord door in topic Open base dir en Log-Path
Beste Martijn,

Ongelooflijk bedankt, de fout melding is weg ben hier met diverse partijen, One.com.Weeblr.com en joomlart mee bezig geweest niemand had een sluitend antwoord en verwees naar de ander.
Heel hartelijk dank Cees
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
11 aug 2015 05:12 #5605 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Open base dir en Log-Path
Hoi John. Je reageert in een topic die de status opgelost heeft. Je hebt al meerdere topics lopen over je problemen. Ik snap dat dit frustrerend is, vooral dat niks lijkt te helpen. Maar wil je graag niet een nieuwe discussie starten in een topic van iemand anders die ook al de status opgelost heeft?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
11 aug 2015 05:12 #5606 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Open base dir en Log-Path
De vraag van de topicstarter is opgelost, dus dit topic heeft de status opgelost. Je gaat nu jou vraag in een topic van iemand anders stellen die zijn probleem opgelost heeft.
Het is dus de bedoeling dat je met je vraag een nieuw topic start, niet dat je je vraag in een topic van iemand anders stelt zoals inde forumregels staat. :)

forum.joomlacommunity.eu/rules.php#rule2

Het is niet toegestaan om te reageren op topics die de status [opgelost] hebben, mits de toevoeging een toegevoegde waarde heeft voor de huidige oplossing. Tevens zullen de meeste leden dit niet meer lezen;


Maar in ieder geval mooi dat Rondeb er in is gedoken. Hopelijk vind hij het probleem.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena