- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Kan niet een Upgrade uitvoeren
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
05 jun 2015 21:00 #5607
door
Kan niet een Upgrade uitvoeren werd gestart door
Ik zal eerst beginnen met de Joomla! versie, 2.5.28.
Kan ik absoluut niet Upgraden vanuit DirectAdmin krijg wit scherm nadien.
Handmatig kan ook niet Upgraden, ook wit scherm.
Alles modules zoals plugins en templates uitgezet, zelfde probleem zoals hierboven.
Op een andere domeinnaam, heb ik eens een installatie gedaan van joomla 3.0. Goed kan ook niets meer doen met instellingen in de backhand.
Een nieuwe versie joomla 2.5, zelfde als hierboven.
Handmatig een joomla versie installeren, kan ook niet, komt niet eens verder dan de taal instelling bij de installatie scherm.
De versie joomla die nu draaid is dus versie, 2.5.28. en die moet echt naar de nieuwste versie maar kan dus niet. Dat is dus daadwerkelijk een probleem, en hij moet een upgrade hebben.
Ik blijf erbij dat de hosting voor geen meter klopt, kan zelfs niet eens WHMCS installeren al meer dan een ander half jaar lang.
Het is trouwens een resellers account die ik beheer.
Hieronder staat de informatie over de systeem server.
Ik ben dus nu daadwerkelijk eens een keer opzoek naar iemand die mij hier echt mee kan helpen. Gezien dat ik keer op keer afgewimpeld wordt door mijn hoster heb ik het vermoeden.
Kan ik absoluut niet Upgraden vanuit DirectAdmin krijg wit scherm nadien.
Handmatig kan ook niet Upgraden, ook wit scherm.
Alles modules zoals plugins en templates uitgezet, zelfde probleem zoals hierboven.
Op een andere domeinnaam, heb ik eens een installatie gedaan van joomla 3.0. Goed kan ook niets meer doen met instellingen in de backhand.
Een nieuwe versie joomla 2.5, zelfde als hierboven.
Handmatig een joomla versie installeren, kan ook niet, komt niet eens verder dan de taal instelling bij de installatie scherm.
De versie joomla die nu draaid is dus versie, 2.5.28. en die moet echt naar de nieuwste versie maar kan dus niet. Dat is dus daadwerkelijk een probleem, en hij moet een upgrade hebben.
Ik blijf erbij dat de hosting voor geen meter klopt, kan zelfs niet eens WHMCS installeren al meer dan een ander half jaar lang.
Het is trouwens een resellers account die ik beheer.
Hieronder staat de informatie over de systeem server.
Code:
Processor Name QEMU Virtual CPU version (cpu64-rhel6)
Vendor ID GenuineIntel
Processor Speed (MHz) 2659.998
Processor Name QEMU Virtual CPU version (cpu64-rhel6)
Vendor ID GenuineIntel
Processor Speed (MHz) 2659.998
Processor Name QEMU Virtual CPU version (cpu64-rhel6)
Vendor ID GenuineIntel
Processor Speed (MHz) 2659.998
Processor Name QEMU Virtual CPU version (cpu64-rhel6)
Vendor ID GenuineIntel
Processor Speed (MHz) 2659.998
Processor Name QEMU Virtual CPU version (cpu64-rhel6)
Vendor ID GenuineIntel
Processor Speed (MHz) 2659.998
Processor Name QEMU Virtual CPU version (cpu64-rhel6)
Vendor ID GenuineIntel
Processor Speed (MHz) 2659.998
Processor Name QEMU Virtual CPU version (cpu64-rhel6)
Vendor ID GenuineIntel
Processor Speed (MHz) 2659.998
Processor Name QEMU Virtual CPU version (cpu64-rhel6)
Vendor ID GenuineIntel
Processor Speed (MHz) 2659.998
Total Memory 12168876 kB
Free Memory 412332 kB
Total Swap Memory 1048568 kB
Free Swap Memory 708404 kB
System Uptime 70 Days, 22 Hours and 1 Minutes
Apache 2.2.29 Running
DirectAdmin 1.47.0 Running
Exim 4.85 Running
MySQL 5.5.31 Running
Named 9.8.2rc1 Running
ProFTPd 1.3.5 Running
sshd Running
dovecot 2.2.16 Running
Php 5.5.23 Installed
Ik ben dus nu daadwerkelijk eens een keer opzoek naar iemand die mij hier echt mee kan helpen. Gezien dat ik keer op keer afgewimpeld wordt door mijn hoster heb ik het vermoeden.
Discussie gesloten.
05 jun 2015 21:00 #5608
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Kan niet een Upgrade uitvoeren
Hallo Johan01,
normaal update je vanuit de backend van je joomla site.
Heb je 1 van onderstaande handleidingen wel gevolgd?
docs.joomla.org/Joomla_2.5_to_3.x_Step_by_Step_Migration/nl
help.mijnjoomlaforum.nl/Upgraden/joomla-2-5-x-naar-3-x.html
Natuurlijk is een back-up maken voor dat je hier aan begint wel heel belangrijk!
Succes ermee.
Groeten Ron
normaal update je vanuit de backend van je joomla site.
Heb je 1 van onderstaande handleidingen wel gevolgd?
docs.joomla.org/Joomla_2.5_to_3.x_Step_by_Step_Migration/nl
help.mijnjoomlaforum.nl/Upgraden/joomla-2-5-x-naar-3-x.html
Natuurlijk is een back-up maken voor dat je hier aan begint wel heel belangrijk!
Succes ermee.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
05 jun 2015 21:00 #5609
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Kan niet een Upgrade uitvoeren
Zou het misschien iets met een htaccess te maken kunnen hebben die je over het hoofd ziet ?
helpdesk.mijndomein.nl/hc/communities/pu...access-bestand-niet- -
en verder als ik zo op hun site zoekt geven ze inderdaad niet altijd een juist antwoord of reageren geheel niet meer
helpdesk.mijndomein.nl/hc/nl/search?utf8...oomla+&commit=Zoeken
helpdesk.mijndomein.nl/hc/communities/pu...access-bestand-niet- -
en verder als ik zo op hun site zoekt geven ze inderdaad niet altijd een juist antwoord of reageren geheel niet meer
helpdesk.mijndomein.nl/hc/nl/search?utf8...oomla+&commit=Zoeken
lvda
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 jun 2015 21:00 #5610
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Kan niet een Upgrade uitvoeren
Ik zie dat Ron en Adje al goed bezig zijn met het update probleem. Nog even ter aanvulling. Op het moment dat je een wit scherm krijgt te zien (na bijvoorbeeld een update) dan is stap 1 om de error reporting op maximum te zetten. Hierdoor krijg je de verborgen foutmelding te zien en dus de oorzaak van het probleem direct achterhalen. Op het moment dat je een foutmelding hebt dan is een oplossing vaak stukken makkelijker te vinden.
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
05 jun 2015 21:00 #5611
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Kan niet een Upgrade uitvoeren
Het gaat bij Algemene instellingen om het tabblad server om Foutrapportage
Als je dat op maximum zet krijg je de meest uitgebreide foutboodschap.
Als je dat op maximum zet krijg je de meest uitgebreide foutboodschap.
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 jun 2015 21:00 #5612
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Kan niet een Upgrade uitvoeren
Is het niet mogelijk per probleem een losse post aan te maken? Het geheel wordt voor mij behoorlijk verwarrend met alle vragen en problemen en antwoorden door elkaar heen.
Even over de fout rapportage, het feit dat je een lange lijst fouten hebt zou je een helder inzicht moeten geven over waar het probleem precies zit. Je zou in ieder geval de foutmeldingen kunnen kopiëren die beginnen met "Fatal Error". Deze geven aan dat dankzij deze foutmelding de pagina niet meer geladen kon worden.
Even over de fout rapportage, het feit dat je een lange lijst fouten hebt zou je een helder inzicht moeten geven over waar het probleem precies zit. Je zou in ieder geval de foutmeldingen kunnen kopiëren die beginnen met "Fatal Error". Deze geven aan dat dankzij deze foutmelding de pagina niet meer geladen kon worden.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 jun 2015 21:00 #5613
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Kan niet een Upgrade uitvoeren
Sommige punten hebben inderdaad overlap en daar snap ik het wel. Maar we zitten nu in het Installatie, Upgrade en Backup (2.5) forum en er worden nu vragen toegevoegd als:
- Een vervelend terugkerend scherm in Joomla 3.0 (overig)
- Problemen met <h1> indeling. (templates)
- Facebook / Twitter / Youtube / Google+ verwijzing (templates)
- Clone functionaliteit van installatron. (overig)
Persoonlijk denk ik dat als hier losse posts voor zijn dat andere bezoekers later makkelijker oplossingen kunnen terug vinden. Maar goed, ik ben geen moderator dus kan er geen eindoordeel over vellen
- Een vervelend terugkerend scherm in Joomla 3.0 (overig)
- Problemen met <h1> indeling. (templates)
- Facebook / Twitter / Youtube / Google+ verwijzing (templates)
- Clone functionaliteit van installatron. (overig)
Persoonlijk denk ik dat als hier losse posts voor zijn dat andere bezoekers later makkelijker oplossingen kunnen terug vinden. Maar goed, ik ben geen moderator dus kan er geen eindoordeel over vellen
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
05 jun 2015 21:00 #5614
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Kan niet een Upgrade uitvoeren
Inderdaad, het is hier op dit fourm de bedoeling om voor elke vraag een apart topic te maken. Dit ten eerste om het overzichtelijk te houden maar ook zodat de zoekfunctie beter werkt wanneer anderen met het zelfde probleem op dit forum naar een antwoord zoeken.
Dus hierbij het verzoek om voor je problemen die niet bij de upgrade van Joomla te maken hebben een nieuw topic per probleem in het juiste forumonderdeel te plaatsen.
Dus hierbij het verzoek om voor je problemen die niet bij de upgrade van Joomla te maken hebben een nieuw topic per probleem in het juiste forumonderdeel te plaatsen.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 jun 2015 21:00 #5615
door
Beantwoord door in topic Kan niet een Upgrade uitvoeren
Ja rob
Heb ik, heb de browser ook afgesloten en opnieuw opgestart ook niet.
Heb ik, heb de browser ook afgesloten en opnieuw opgestart ook niet.
Discussie gesloten.