Dank voor je bericht. Ik kreeg nog een aanvullende mail van Ad met de vraag of ik de gebruikersgegevens wel juist had ingevuld bij de kickstart herinstallatie. Daar zat idd het euvel. J3.4.4 draait nu lokaal. Nu nog hier en daar opnieuw opbouwen en daarna online zetten. Iedereen nogmaals bedankt.