- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
error bij editen van een artikel
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
22 sep 2015 15:08 #5718
door Gast
error bij editen van een artikel werd gestart door Gast
Wanneer ik inlog op de front-end en een artikel wil bewerken krijg ik de volgende melding:
403
U HEEFT GEEN TOESTEMMING OM DEZE LINK TE GEBRUIKEN VOOR DIRECTE TOEGANG TOT DEZE PAGINA (#116).
Hoe zorg ik ervoor dat ik het artikel wel kan editen ?
403
U HEEFT GEEN TOESTEMMING OM DEZE LINK TE GEBRUIKEN VOOR DIRECTE TOEGANG TOT DEZE PAGINA (#116).
Hoe zorg ik ervoor dat ik het artikel wel kan editen ?
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 sep 2015 15:08 #5719
door Gast
Beantwoord door Gast in topic error bij editen van een artikel
hoi Piet,
krijg je die melding voor 't eerst ? Kon je vroeger wel via frontend de artikelen bewerken?
Welke veranderingen heb je gedaan?
Krijg je die melding bij alle artikelen die je wil bewerken ?
Ad
krijg je die melding voor 't eerst ? Kon je vroeger wel via frontend de artikelen bewerken?
Welke veranderingen heb je gedaan?
Krijg je die melding bij alle artikelen die je wil bewerken ?
Ad
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 sep 2015 15:08 #5720
door Gast
Hi Ad,
Ik ben er al achter waardoor het wordt veroorzaakt, de oplossing ben ik echter nog niet uit.
Het artikel dat ik wilde bewerken via de front-end was uitgechecked zoals te zien in de back-end. nu heb ik deze weer ingechecked. maar toch kan ik het bericht niet editen.
Zodra ik in de front-end ben ingelogd en het artikel wil editen krijg ik die melding weer en als ik dan weer in de back-end kijk is het artikel weer uitgechecked. waarom gebeurd dit ?
Ik ben er al achter waardoor het wordt veroorzaakt, de oplossing ben ik echter nog niet uit.
Het artikel dat ik wilde bewerken via de front-end was uitgechecked zoals te zien in de back-end. nu heb ik deze weer ingechecked. maar toch kan ik het bericht niet editen.
Zodra ik in de front-end ben ingelogd en het artikel wil editen krijg ik die melding weer en als ik dan weer in de back-end kijk is het artikel weer uitgechecked. waarom gebeurd dit ?
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 sep 2015 15:08 #5721
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic error bij editen van een artikel
Ik dacht dat dit mogelijk komt omdat je dan nog aan front-side en ook aan back-side
tegelijk bent ingelogd en denk ook dat artikel open heb staan en dat gaat nu eenmaal niet
dus als je van frot naar back gaat eerst artikel opslaan en daar uitloggen of andersom als je in back-end werkt en aan front-side wil werken
tegelijk bent ingelogd en denk ook dat artikel open heb staan en dat gaat nu eenmaal niet
dus als je van frot naar back gaat eerst artikel opslaan en daar uitloggen of andersom als je in back-end werkt en aan front-side wil werken
lvda
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 sep 2015 15:08 #5722
door Gast
Ik had het artikel in de back-end niet geopend. stond alleen in het artikelen overzicht en refresh m'n scherm nadat ik in de front-end het artikel wilde bewerken.
zojuist nog eens geprobeerd, ik was enkel ingelogd in de front-end en wilde het artikel bewerken. Het openen ging deze 1e keer goed, maar bij het opslaan kreeg ik weer dezelfde melding.
Nog enkele keren geprobeerd, maar het lukt me niet meer om het artikel in de front-end te openen. erg vreemd.
zojuist nog eens geprobeerd, ik was enkel ingelogd in de front-end en wilde het artikel bewerken. Het openen ging deze 1e keer goed, maar bij het opslaan kreeg ik weer dezelfde melding.
Nog enkele keren geprobeerd, maar het lukt me niet meer om het artikel in de front-end te openen. erg vreemd.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 sep 2015 15:08 #5723
door Gast
Ik ga nog even verder op onderzoek uit.
Ik voer deze actie uit als zowel een superadmin als ook een gebruiker met editor rechten.
Doel is om een editor een artikel enkel in de front-end te wijzigen. om het zo eenvoudig mogelijk te maken.
Ik voer deze actie uit als zowel een superadmin als ook een gebruiker met editor rechten.
Doel is om een editor een artikel enkel in de front-end te wijzigen. om het zo eenvoudig mogelijk te maken.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 sep 2015 15:08 #5724
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic error bij editen van een artikel
Heb je soms al aan de User rechten zitten sleutelen ?Doel is om een editor een artikel enkel in de front-end te wijzigen. om het zo eenvoudig mogelijk te maken
lvda
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 sep 2015 15:08 #5725
door Gast
Nee, ik heb niet aan de user rechten gerommeld.
Discussie gesloten.