Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

error 500

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
21 sep 2015 16:27 #5766 door Gast
error 500 werd gestart door Gast
Ik heb met wat moeite een backup van mijn draaiende website teruggezet naar mijn localhost. Xampp draait en de database is gevuld. Ik kan via localhost/naam database op de frontend komen. Echter als ik via localhost/naam database/administrator wil inloggen op de backend krijg ik de melding dat ik in een restricted Area ben en dus inlognaam en wachtwoord moet invullen. Dat klopt want die veiligheid zit ook op mijn draaiende site en die database is overgezet.

Echter als ik dat dan invul krijg ik een error 500 melding en kom dus niet verder. Waar ben ik iets vergeten in het proces van terugzetten waardoor ik die error krijg?

Peter
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
21 sep 2015 16:27 #5767 door Gast
Beantwoord door Gast in topic error 500
Peter: hoe heb je de backup gemaakt?
Omdat je spreekt over de 'gevulde database' neem ik aan dat je de db en de joomla bestanden apart gekopieerd hebt en die overgebracht naar je pc.
Als dat zo is zou het misschien verstandig zijn om nog eens een akeeba backup te maken van je live site en die mbv kickstart naar de betreffende Xampp map over te zetten.
Dan moet het lukken.
Discussie gesloten.
  • Anja de Crom
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Lees meer
21 sep 2015 16:27 #5768 door Anja de Crom
Beantwoord door Anja de Crom in topic error 500
Ik had het ook, maar dan met WAMP. Het kwam doordat ik op mijn localhost geen wachtwoord had voor de database. Toen ik dat eenmaal had ingesteld en configuration.php daarop had aangepast draaide het als een zonnetje.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena