- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Versie 2.5.28 is de laatste versie?
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
18 sep 2015 20:33 #5778
door Gast
Versie 2.5.28 is de laatste versie? werd gestart door Gast
Ik gebruik nu joomla 2.5.28. Als ik echter wil upgraden naar drie zegt het programma dat 2.5.28 de nieuwste versie is. Bij beschikbare updates komt ook niets tevoorschijn.
Discussie gesloten.
- Marielle Vangerven
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 sep 2015 20:33 #5779
door Marielle Vangerven
Beantwoord door Marielle Vangerven in topic Versie 2.5.28 is de laatste versie?
Best even kijken of uw instellingen om te updaten juist staan: bij componenten, joomla-update, moet short-term support ingeschakeld zijn in plaats van long-term support. Best ook even controleren of al uw extensies compatibel zijn met joomla 3.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 sep 2015 20:33 #5780
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Versie 2.5.28 is de laatste versie?
joomla update staat op short-term. Maar als ik naar extensiebeheer-update tab ga krijg ik de melding dat er geen updates zijn. Ook niet als ik op de knop 'vind updates' klik.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 sep 2015 20:33 #5781
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Versie 2.5.28 is de laatste versie?
Leeg je site cache eens.
Discussie gesloten.
- n9iels
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 sep 2015 20:33 #5782
door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Versie 2.5.28 is de laatste versie?
Ha Wverme,
Als ik het goed begrijp wil je jou 2.5 website upgraden naar een Joomla! 3 website. Want Joomla! 2.5.28 is inderdaad de laatste versie van Joomla! 2.5.
Voor het upgraden naar 2.5 bestaat er een zeer complete handleiding, deze is hier te vinden:
docs.joomla.org/Joomla_2.5_to_3.x_Step_by_Step_Migration/nl
Erg handig om even door te lezen als je weinig ervaring hebt met upgraden van Joomla! websites.
Als het problemen zijn horen we het uiteraard graag
Als ik het goed begrijp wil je jou 2.5 website upgraden naar een Joomla! 3 website. Want Joomla! 2.5.28 is inderdaad de laatste versie van Joomla! 2.5.
Voor het upgraden naar 2.5 bestaat er een zeer complete handleiding, deze is hier te vinden:
docs.joomla.org/Joomla_2.5_to_3.x_Step_by_Step_Migration/nl
Erg handig om even door te lezen als je weinig ervaring hebt met upgraden van Joomla! websites.
Als het problemen zijn horen we het uiteraard graag
Discussie gesloten.