Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Meldingen op de website als die live gaat na migratie

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
31 aug 2015 21:02 #6006 door Gast
Wie kan mij vertellen wat ik kan doen aan de volgende meldingen (na migratie van 2.5 naar 3.4)? En hoe ik dat moet doen? Alvast bedankt!

Notice: Use of undefined constant DS - assumed 'DS' in /public/sites/www.levenskrachtig.nl/templates/siteground-j16-12/html/com_content/article/default.php on line 85

Strict Standards: Non-static method JApplicationSite::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /public/sites/www.levenskrachtig.nl/templates/siteground-j16-12/templates.php on line 43

Strict Standards: Non-static method JApplicationCms::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /public/sites/www.levenskrachtig.nl/libraries/cms/application/site.php on line 272

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /public/sites/www.levenskrachtig.nl/templates/siteground-j16-12/templates.php on line 43
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
31 aug 2015 21:02 #6007 door Rondeb
Hallo Ing Pong,

zet je error reporting eens aan in algeme instellingen en zet dan je site online.
Kijk dan of er nog meer error vermeldinengen naar boven komen en plaats deze hier.

Je template is wel zeer verouderd deze is van 2010/2011 dus daar zit gedeeltelijk het probleem ook wel in.

Ik zou zelf een nieuwe template nemen als ik jouw was ;)

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
31 aug 2015 21:02 #6008 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Meldingen op de website als die live gaat na migratie
Ik zie dat deze template bij Siteground nu Fresh heet en hij moet Joomla 3 compatible zijn. Misschien als je die installeert dat je dan je foutmelding kwijt bent. Hij is op deze pagina te vinden (ik krijg niet zo snel een rechtstreekse link)
www.siteground.com/joomla-templates.htm

Overigens, heb je je upgrade direct live uitgevoerd in plaats van deze eerst lokaal te proberen? Bij dit soort upgrades test ik het altijd even lokaal met een verse backup om zeker te zijn dat de upgrade zonder problemen verloopt.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena