- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Advies mbt overstap van PC naar Mac
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
21 aug 2015 13:47 #6103
door Gast
Advies mbt overstap van PC naar Mac werd gestart door Gast
Beste Lezer(es),
4 jaar terug heeft iemand voor mij een website gebouwd met Joomla. Nog los van het gegeven dat ik zelf nul in ieder geval te weinig kennis van zaken heb van ITca ben ik zelf overgestapt naar een Mac. Ik zit met de handen figuurlijk gesproken in het haar en weet niet wat te doen...
Kan iemand mij advies geven over hoe ik de content van het ene systeem naar het andere systeem kan overzetten. De versie van het huidige CMS is: 1.5.22.
hartelijke groet,
Richard Toussaint
4 jaar terug heeft iemand voor mij een website gebouwd met Joomla. Nog los van het gegeven dat ik zelf nul in ieder geval te weinig kennis van zaken heb van ITca ben ik zelf overgestapt naar een Mac. Ik zit met de handen figuurlijk gesproken in het haar en weet niet wat te doen...
Kan iemand mij advies geven over hoe ik de content van het ene systeem naar het andere systeem kan overzetten. De versie van het huidige CMS is: 1.5.22.
hartelijke groet,
Richard Toussaint
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 aug 2015 13:47 #6104
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Advies mbt overstap van PC naar Mac
beste Richard,
allereerst wil ik je (namens het hele JC-team) welkom heten bij het JoomlaCommunity forum.
Dan iets meer over je vraag en probleem.
Het overstappen van een MS Windows PC naar een Apple Mac-computer betekent niet dat je iets aan je website hoeft te veranderen. Aannemende dat die bij een host ondergebracht is en niet op je PC. Als dat laatste wel het geval is dan zou ik adviseren om MAMP te installeren. Daar kun je dan een backup van de lokale Windows PC naar overbrengen.
Via je browser (Firefox, Safari of chrome) kun je contact krijgen met het administrator gedeelte van je site.
Heb je meer vragen: aarzel niet om ze te stellen
Ad
allereerst wil ik je (namens het hele JC-team) welkom heten bij het JoomlaCommunity forum.
Dan iets meer over je vraag en probleem.
Het overstappen van een MS Windows PC naar een Apple Mac-computer betekent niet dat je iets aan je website hoeft te veranderen. Aannemende dat die bij een host ondergebracht is en niet op je PC. Als dat laatste wel het geval is dan zou ik adviseren om MAMP te installeren. Daar kun je dan een backup van de lokale Windows PC naar overbrengen.
Via je browser (Firefox, Safari of chrome) kun je contact krijgen met het administrator gedeelte van je site.
Heb je meer vragen: aarzel niet om ze te stellen
Ad
Discussie gesloten.