- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Hoofd catogirie en blogweergave van subcatagories
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
20 aug 2015 11:07 #6118
door
Hoofd catogirie en blogweergave van subcatagories werd gestart door
Hi,
Deze week heb ik de site van onze vereniging eindelijk omgezet van 1.5 naar de laatste versie van Joomla. Mocht wel een keer. Maar wel een hoop werk, gezoek en ook zaken opnieuw moeten inrichten.
Afijn maar hier kom ik niet uit:
http://www.schaakverenigingdetoren.n...php/torenteams
Hier geeft de hoofdcategorie de artikelen weer uit de subcatagoriën. Maar onderaan de pagina staat een lijst met nogmaals alles zgn subcatagoriën in woorden. En dat wil ik niet, uitsluitend de artikelen. Die lijst moet weg. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Bedankt.
Deze week heb ik de site van onze vereniging eindelijk omgezet van 1.5 naar de laatste versie van Joomla. Mocht wel een keer. Maar wel een hoop werk, gezoek en ook zaken opnieuw moeten inrichten.
Afijn maar hier kom ik niet uit:
http://www.schaakverenigingdetoren.n...php/torenteams
Hier geeft de hoofdcategorie de artikelen weer uit de subcatagoriën. Maar onderaan de pagina staat een lijst met nogmaals alles zgn subcatagoriën in woorden. En dat wil ik niet, uitsluitend de artikelen. Die lijst moet weg. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Bedankt.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 aug 2015 11:07 #6119
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Hoofd catogirie en blogweergave van subcatagories
ik zou bijna denken dat er bij module beheer iets van deze Module Artikelcategorie of deze
Module Artikelcategorieën aanwezig is en op die positie wordt weergegeven maar ik kon niet met firebug de template posities zien dus denk dat dat nog uit staat bij template beheer opties
Module Artikelcategorieën aanwezig is en op die positie wordt weergegeven maar ik kon niet met firebug de template posities zien dus denk dat dat nog uit staat bij template beheer opties
lvda
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
20 aug 2015 11:07 #6120
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Hoofd catogirie en blogweergave van subcatagories
Oeps, is tijdens typen al opgelost.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.