Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Twee insatallaties samenvoegen

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 aug 2015 10:20 #6136 door
Twee insatallaties samenvoegen werd gestart door
Hallo,
Locaal ben ik bezig een uitbreiding met Community Builder te maken voor onze dorpswebsite: grootlinden.nl Voor ik nu verder ga, wil ik eerst maar mijn locale site (een klale Joomla zonder voorbeelden met alleen CB) integreren met een bachup van de life site. Als dit al mogelijk is. Akeeba kickstart overschrijft de tabellen en zo heb ik dan of mijn ge-restor-de grootlinden of mijn CBontwikkel Joomla.
Wie heeft een sugestie?
Han
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 aug 2015 10:20 #6137 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Twee insatallaties samenvoegen
als ik het zou moeten doen zou ik lokaal een backup neerzetten van de live grootlinden.nl site en dan (met de kennis opgedaan met de kale/lokale joomla site met CB) op grootlinden.nl Community Builder installeren. Als dat naar de zin is, een akeeba backup maken en die weer met kickstart tot leven brengen op de live site.
Het kan misschien wel anders maar dit lijkt mij het minste werk en risico. Kickstart overschrijft inderdaad de tabellen, al kan je dat wel uitschakelen maar daar schiet je niks mee op.
Ad
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
19 aug 2015 10:20 #6138 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Twee insatallaties samenvoegen
Hallo,

misschien een beetje off topic maar waarom heb je eerst niet een backup van je online site lokaal op je pc gezet en daarvan CB uitgebreid?

1. Van je lokaal site een backup maken van alleen cb extensie.
2. Dan backup van je online site door middel van akeeba op je pc zetten.
3. Dan geheel backup installeren en dan in de database de cb extensie verwijderen en dan backup van je lokaal cb extensie (punt1) installeren.

Wil er wel bij zeggen dat ik niet bekend ben met CB dus hoe uitgebreid deze extensie is weet ik niet. Zie wanneer CB ook plugin's en modules heeft dan moet je daar ook een backup van maken en dan wordt het een ander verhaal.

Misschien dat een van de andere forumleden de juiste oplossing heeft.

Succes ermee.

Groeten Ron :D

PS Adje was me net voor ;)
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 aug 2015 10:20 #6139 door
Beantwoord door in topic Twee insatallaties samenvoegen
Hallo Adje en Ron,
Zeer bedankt voor jullie prompte reacties. Ik volg Ad zijn suggestie, vooral omdat het CB bouwwerk nog niet heel erg opgetuigd is.
Groet,
Han
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena