- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
witte pagina ook in de admin sectie
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
17 aug 2015 11:28 #6152
door
witte pagina ook in de admin sectie werd gestart door
Goedemidag mensen ,wie kan mij wijzer maken ,sinds 3 dagen verschijnt er alleen een witte pagina op de web site ook als ik het probeer als administrator en is niets ge update en de laatste 5 maanden ook niets veranderd op de website het lijkt spontaan te zijn ontstaan ik heb foutrapportage op max gezet ,dan verschijnt er:
Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in E:\HostingSpaces\Steenhov\steeha.nl\wwwroot\libraries\joomla\filter\input.php on line 652
Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in E:\HostingSpaces\Steenhov\steeha.nl\wwwroot\libraries\joomla\filter\input.php on line 654
Fatal error: Class 'JDatabaseQuery' not found in E:\HostingSpaces\Steenhov\steeha.nl\wwwroot\libraries\joomla\database\database\mysqlquery.php on line 20
eerlijk gezegd kan ik hier niet veel mee,wie kan mij wat advies geven het gaat om versie 1.5.14
Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in E:\HostingSpaces\Steenhov\steeha.nl\wwwroot\libraries\joomla\filter\input.php on line 652
Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in E:\HostingSpaces\Steenhov\steeha.nl\wwwroot\libraries\joomla\filter\input.php on line 654
Fatal error: Class 'JDatabaseQuery' not found in E:\HostingSpaces\Steenhov\steeha.nl\wwwroot\libraries\joomla\database\database\mysqlquery.php on line 20
eerlijk gezegd kan ik hier niet veel mee,wie kan mij wat advies geven het gaat om versie 1.5.14
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 aug 2015 11:28 #6153
door
Beantwoord door in topic witte pagina ook in de admin sectie
zo te zien (via firebug) is alles naar de filistijnen. Hoe dat komt ? Iemand moet er aan het rommelen geweest zijn. Weet de host iets?
Heb je zelf of je host een backup ? Dat lijkt me de enige mogelijkheid om de site ooit weer tot leven te wekken.
Daarna als de wiedeweerga bekijken of je kunt migreren, maar dat zal nog een hele klus zijn.
Als de database nog in takt is zou je in ieder geval de tekst van je artikelen en de html modules kunnen veiligstellen. Daarnaast via ftp bekijken of de image mappen nog toegankelijk zijn en kun je de plaatjes op een veilige plaats zetten.
Er zit m.i. niets anders op dan helemaal opnieuw te beginnen: joomla 3.4.3. installeren, een nieuwe template uitzoeken, artikelen maken (via de teksten uit de db of anders via spupgrade of vergelijkbaar programma), enz.
Ad
PS heeft de host een andere php-versie geinstalleerd?
Heb je zelf of je host een backup ? Dat lijkt me de enige mogelijkheid om de site ooit weer tot leven te wekken.
Daarna als de wiedeweerga bekijken of je kunt migreren, maar dat zal nog een hele klus zijn.
Als de database nog in takt is zou je in ieder geval de tekst van je artikelen en de html modules kunnen veiligstellen. Daarnaast via ftp bekijken of de image mappen nog toegankelijk zijn en kun je de plaatjes op een veilige plaats zetten.
Er zit m.i. niets anders op dan helemaal opnieuw te beginnen: joomla 3.4.3. installeren, een nieuwe template uitzoeken, artikelen maken (via de teksten uit de db of anders via spupgrade of vergelijkbaar programma), enz.
Ad
PS heeft de host een andere php-versie geinstalleerd?
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
17 aug 2015 11:28 #6154
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic witte pagina ook in de admin sectie
Hoi es001. Je hebt je topic in de 2.5 sectie geplaatst maar je zegt dat je 1.5.14 gebruikt, klopt dat?
Als je echt 1.5.14 gebruikt dan gebruik je een versie die al een tijdje niet meer ondersteund wordt en bovendien loop je dan 12 updates/patches achter waarin veiligheidupdates in zijn verwerkt. Met andere woorden, 1.5.14 kan je zien als een onveilige website.
Weet je welke versie PHP er nu op de server draait? Want Joomla 1.5 is zover ik weet <5.4 geschikt.
Als je echt 1.5.14 gebruikt dan gebruik je een versie die al een tijdje niet meer ondersteund wordt en bovendien loop je dan 12 updates/patches achter waarin veiligheidupdates in zijn verwerkt. Met andere woorden, 1.5.14 kan je zien als een onveilige website.
Weet je welke versie PHP er nu op de server draait? Want Joomla 1.5 is zover ik weet <5.4 geschikt.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 aug 2015 11:28 #6155
door
Beantwoord door in topic witte pagina ook in de admin sectie
bedankt jongens voor de snelle reactie ,nee de joomla versie is 2.5.14
en de provider geeft niet echt veel medewerking ,als reactie te oude joomla versie,een virus bestand ajax.php als oorzaak enz maar er wordt niet actief over een oplossing van het probleem nagedacht, ik kan natuurlijk opnieuw alles installeren maar daar ben ik wel even zoet mee ik heb al de gehele joomla dir er opnieuw opgezet zonder de install map dat kan ik inderdaad wel weer in het admin gedeelte maar dan wel met veel fout meldingen dan ge update naar 2.5.28 dat ging maar gaf geen verbetering daarna naar 3.4.3 ge update dat ging ook wel minder foutmaldingen op het schermmaar het probleem bleef het zelfde iedere keer geprobeerd de data base te repareren (140 regels worden overgeslagen) maar dat werkt dus ook niet
en de provider geeft niet echt veel medewerking ,als reactie te oude joomla versie,een virus bestand ajax.php als oorzaak enz maar er wordt niet actief over een oplossing van het probleem nagedacht, ik kan natuurlijk opnieuw alles installeren maar daar ben ik wel even zoet mee ik heb al de gehele joomla dir er opnieuw opgezet zonder de install map dat kan ik inderdaad wel weer in het admin gedeelte maar dan wel met veel fout meldingen dan ge update naar 2.5.28 dat ging maar gaf geen verbetering daarna naar 3.4.3 ge update dat ging ook wel minder foutmaldingen op het schermmaar het probleem bleef het zelfde iedere keer geprobeerd de data base te repareren (140 regels worden overgeslagen) maar dat werkt dus ook niet
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 aug 2015 11:28 #6156
door
Beantwoord door in topic witte pagina ook in de admin sectie
beste es001: heeft de provider dan geen backup (van de site en van de database)?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 aug 2015 11:28 #6157
door
Beantwoord door in topic witte pagina ook in de admin sectie
sorry wat late reactie druk met het werk
de php versieis 5.5.11
de core bestanden heb ik ook al een terug gezet,geen effect
het lijkt er op dat ik opnieuw moet gaan beginnen,
kan nu wel inloggen als admin in zie alles alleen de hoofd pagina niet blijft dus wit,ik had ook een wat oudere kopie kompleet terug geschreven maar die doet het ook niet ..we proberen het gewoon verder. leuk dat er meegedacht wordt in ieder geval top!!
de php versieis 5.5.11
de core bestanden heb ik ook al een terug gezet,geen effect
het lijkt er op dat ik opnieuw moet gaan beginnen,
kan nu wel inloggen als admin in zie alles alleen de hoofd pagina niet blijft dus wit,ik had ook een wat oudere kopie kompleet terug geschreven maar die doet het ook niet ..we proberen het gewoon verder. leuk dat er meegedacht wordt in ieder geval top!!
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 aug 2015 11:28 #6158
door
Beantwoord door in topic witte pagina ook in de admin sectie
Ik dacht eerst de zefde versie te instaleren in de hoop de bestaande data base te gebruiken
Bericht toegevoegd op 19 augustus 2015 om 16:07
Vorige bericht was op 19 augustus 2015 om 16:06
En als dat lukte upgraden naar 3.4.3
Bericht toegevoegd op 19 augustus 2015 om 16:07
Vorige bericht was op 19 augustus 2015 om 16:06
En als dat lukte upgraden naar 3.4.3
Discussie gesloten.