- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Gezocht regio Bergen op Zoom
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
14 jul 2015 18:20 #6672
door
Gezocht regio Bergen op Zoom werd gestart door
Goedendag. Ik ben op zoek naar iemand uit de regio Bergen op Zoom die mij zou kunnen assisteren met verhuizen van een joomla website.( van subdomein naar hoofd domein.) Ik gebruik de laatste versie van Joomla. Aangezien ik er nog een aantal vragen over heb en het van belang is dat het goed gaat zou ik het graag met iemand samen doen die mij het juist kan aangeven en indien er iets aan de hand is meteen mee kan helpen.
Wie woont er in de regio Bergen op Zoom en zou mij een keer kunnen assisteren.
Wie woont er in de regio Bergen op Zoom en zou mij een keer kunnen assisteren.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
14 jul 2015 18:20 #6673
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Gezocht regio Bergen op Zoom
Hoi MattijsF, is dit een betaalde klus?
Want hiervoor hebben wij een "Service aanvragen" gedeelte op dit forum. Als dit het geval is zal ik je bericht daar naar toe verplaatsen.
Als dit niet het geval is dan zou ik je toch verzoeken om je vragen hier op het forum te plaatsen, één topic per specifieke vraag. Dit gezien het feit dat er niet zoveel mensen zijn die gratis iemand thuis willen helpen.
Een andere optie is het bezoeken van een gebruikersgroep, in Rotterdam en Breda en in Berchem (België) zitten de dichtstbijzijnde vanuit Bergen op Zoom zo uit mijn hoofd.
Want hiervoor hebben wij een "Service aanvragen" gedeelte op dit forum. Als dit het geval is zal ik je bericht daar naar toe verplaatsen.
Als dit niet het geval is dan zou ik je toch verzoeken om je vragen hier op het forum te plaatsen, één topic per specifieke vraag. Dit gezien het feit dat er niet zoveel mensen zijn die gratis iemand thuis willen helpen.
Een andere optie is het bezoeken van een gebruikersgroep, in Rotterdam en Breda en in Berchem (België) zitten de dichtstbijzijnde vanuit Bergen op Zoom zo uit mijn hoofd.
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
14 jul 2015 18:20 #6674
door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Gezocht regio Bergen op Zoom
Als je concrete vragen hebt kan je die altijd plaatsen natuurlijk. En misschien dat er wel iemand ter plekke wil helpen.
Maar dan is het nu in ieder geval duidelijk dat het vrijwilligerswerk gaat.
Maar dan is het nu in ieder geval duidelijk dat het vrijwilligerswerk gaat.
Discussie gesloten.