Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

ongeldig teken na inloggen IE9

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
07 jul 2015 08:28 #6730 door
ongeldig teken na inloggen IE9 werd gestart door
na upgrade van 3.4.1. naar 3.4.3 blijkt inloggen onder IE 9 niet meer te lukken, er volgt melding ongeldig teken. Verschillende andere browsers getest (o.a. IE 11, Opera, Firefox) en daar vooralsnog geen problemen geconstateerd. Heeft iemand anders hier ook problemen mee? Oorzaak en evt. oplossing?
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
07 jul 2015 08:28 #6731 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic ongeldig teken na inloggen IE9
Misschien met CRT-F5 de browser cache proberen op te schonen?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
07 jul 2015 08:28 #6732 door
Beantwoord door in topic ongeldig teken na inloggen IE9
Kun je aangeven wat je precies hebt aangepast? Dan kan iemand anders met hetzelfde probleem het met die info ook oplossen.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
07 jul 2015 08:28 #6733 door
Beantwoord door in topic ongeldig teken na inloggen IE9
specifieke code voor IE 9 in maatwerktemplate gewijzigd, kans is vrijwel nihil dat iemand anders tegen zelfde issue aanloopt
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
07 jul 2015 08:28 #6734 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic ongeldig teken na inloggen IE9
Heb je een reden waarom je het niet wil melden?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena