Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
updaten van 3.3.6. naar 3.4.2 mislukt
- Jac van Houten
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Heb een website gebouwd met Joomla 5
Minder
Lees meer
03 jul 2015 08:15 #6835
door Jac van Houten
updaten van 3.3.6. naar 3.4.2 mislukt werd gestart door Jac van Houten
Eergisteren mijn website
www.schijndelfilm.nl
geupdate van 3.3.6 naar 3.4.2. Deze is mislukt omdat (denk ik) de php versie van mijn hoster niet voldoende is.
Nu heeft de hoster de backup terugezet maar krijg veel foutmeldingen die ik zelf moet oplossen. Enkele foutmeldingen zijn:
Warning: include_once(/var/www/02/65/65/schijndelfilm.nl/www/administrator/components/com_coalawebtraffic/helpers/iptools.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/02/65/65/schijndelfilm.nl/www/plugins/system/cwtrafficcount/cwtrafficcount.php on line 28
Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '/var/www/02/65/65/schijndelfilm.nl/www/administrator/components/com_coalawebtraffic/helpers/iptools.php' for inclusion (include_path='.') in /var/www/02/65/65/schijndelfilm.nl/www/plugins/system/cwtrafficcount/cwtrafficcount.php on line 28[/I][/I]
In alle 11 foutmeldingen komt cwtrafficonline.php voor.
De hoster geeft aan dat ik deze zelf dien op te lossen door de bewuste plugins in Joomla te deactiveren.
Hoe kan ik via ftp login dit aanpassen?
Wie kan mij op weg helpen.
Alvast bedankt.
Nu heeft de hoster de backup terugezet maar krijg veel foutmeldingen die ik zelf moet oplossen. Enkele foutmeldingen zijn:
Warning: include_once(/var/www/02/65/65/schijndelfilm.nl/www/administrator/components/com_coalawebtraffic/helpers/iptools.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/02/65/65/schijndelfilm.nl/www/plugins/system/cwtrafficcount/cwtrafficcount.php on line 28
Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '/var/www/02/65/65/schijndelfilm.nl/www/administrator/components/com_coalawebtraffic/helpers/iptools.php' for inclusion (include_path='.') in /var/www/02/65/65/schijndelfilm.nl/www/plugins/system/cwtrafficcount/cwtrafficcount.php on line 28[/I][/I]
In alle 11 foutmeldingen komt cwtrafficonline.php voor.
De hoster geeft aan dat ik deze zelf dien op te lossen door de bewuste plugins in Joomla te deactiveren.
Hoe kan ik via ftp login dit aanpassen?
Wie kan mij op weg helpen.
Alvast bedankt.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 jul 2015 08:15 #6836
door Gast
Beantwoord door Gast in topic updaten van 3.3.6. naar 3.4.2 mislukt
Kan je inloggen in de database? Waarschijnlijk kan je via de beheer panel van de hoster bij de database komen. De login gegevens hiervoor kan je vinden via ftp, ze staan in de hoofdmap in het bestandje configuration.php.
Eenmaal ingelogd in phpMyAdmin ga je naar de tabel die eindigt op _extensions. Daar zoek je naar de betreffende extensie. Deze open je en je veranderd de kolom enabled naar 0.
Kom je zo verder?
Eenmaal ingelogd in phpMyAdmin ga je naar de tabel die eindigt op _extensions. Daar zoek je naar de betreffende extensie. Deze open je en je veranderd de kolom enabled naar 0.
Kom je zo verder?
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 jul 2015 08:15 #6837
door Gast
Beantwoord door Gast in topic updaten van 3.3.6. naar 3.4.2 mislukt
Als het goed is heb je van je webhost een beheer omgeving, waar je bijvoorbeeld ook emailadressen kan aanmaken. Meestal krijg je de login gegevens hiervoor op het moment dat je de hosting hebt afgesloten via mail.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 jul 2015 08:15 #6838
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic updaten van 3.3.6. naar 3.4.2 mislukt
Het lijkt er op dat de fatale fout uit deze komt cwtrafficcount
Als ik naar de website gaat krijg je onder in deze
Als ik naar de website gaat krijg je onder in deze
Dus ik denk dat je die ook moet uitzetten zoals je die andere heb gedaan in phpmyadminFatal error: Class 'Browser' not found in /var/www/02/65/65/schijndelfilm.nl/www/plugins/system/cwtrafficcount/cwtrafficcount.php on line 68
lvda
Discussie gesloten.
- Jac van Houten
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Heb een website gebouwd met Joomla 5
03 jul 2015 08:15 #6839
door Jac van Houten
Beantwoord door Jac van Houten in topic updaten van 3.3.6. naar 3.4.2 mislukt
Heb ik gedaan.
Nu nog, zie hieronder. Die stond er bij de eerste foutmelding reeks niet bij.
Moet ik die ook zoeken in _extensions?
Warning: require_once(/var/www/02/65/65/schijndelfilm.nl/www/administrator/components/com_users/helpers/users.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/02/65/65/schijndelfilm.nl/www/modules/mod_login/helper.php on line 118
Bericht toegevoegd op 3 juli 2015 om 13:42
Vorige bericht was op 3 juli 2015 om 13:27
Dit zijn nog de twee foutmeldingen:
Warning: require_once(/var/www/02/65/65/schijndelfilm.nl/www/administrator/components/com_users/helpers/users.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/02/65/65/schijndelfilm.nl/www/modules/mod_login/helper.php on line 118
Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/var/www/02/65/65/schijndelfilm.nl/www/administrator/components/com_users/helpers/users.php' (include_path='.') in /var/www/02/65/65/schijndelfilm.nl/www/modules/mod_login/helper.php on line 118
Moet ik die wijzigen in componets/com_users en in Modules/mod_login?
Nu nog, zie hieronder. Die stond er bij de eerste foutmelding reeks niet bij.
Moet ik die ook zoeken in _extensions?
Bericht toegevoegd op 3 juli 2015 om 13:42
Vorige bericht was op 3 juli 2015 om 13:27
Dit zijn nog de twee foutmeldingen:
Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/var/www/02/65/65/schijndelfilm.nl/www/administrator/components/com_users/helpers/users.php' (include_path='.') in /var/www/02/65/65/schijndelfilm.nl/www/modules/mod_login/helper.php on line 118
Moet ik die wijzigen in componets/com_users en in Modules/mod_login?
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 jul 2015 08:15 #6840
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic updaten van 3.3.6. naar 3.4.2 mislukt
Kan me niet voorstellen dat je iets moet wijzigen of veranderen.
wel apart als jou hoster een back-up terug zet dat je deze problemen krijgt.
.
wel apart als jou hoster een back-up terug zet dat je deze problemen krijgt.
.
lvda
Discussie gesloten.