- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Backup van Akeeba terugzetten geeft foutmelding *
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
07 jun 2015 20:19 #7049
door Gast
Backup van Akeeba terugzetten geeft foutmelding * werd gestart door Gast
Ik had een backup genomen van de site, omdat ik er druk mee aan het ontwikkelen was. Nu doe ik tussentijds altijd backups (en nooit problemen mee gehad) dus ik dacht dat ik veilig bezig was. Nu heb ik wat problemen met de laatste versie dus wou ik een backup terugzetten. Maar krijg de melding:
Exception layout main/default niet gevonden
(En nee het zijn geen bestandsrechten die fout gaan)
De hotfix kan ik al niet meer installeren in de extensiebeheer omdat ik de site kapot had gemaakt :blush:
Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt!
Exception layout main/default niet gevonden
(En nee het zijn geen bestandsrechten die fout gaan)
De hotfix kan ik al niet meer installeren in de extensiebeheer omdat ik de site kapot had gemaakt :blush:
Alvast bedankt!
Discussie gesloten.
- n9iels
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
07 jun 2015 20:19 #7050
door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Backup van Akeeba terugzetten geeft foutmelding *
Maak even een nieuw topic van je vraag, is handiger en kunnen meer mensen antwoorden
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
07 jun 2015 20:19 #7051
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Backup van Akeeba terugzetten geeft foutmelding *
Hoi joanneonis en welkom op dit forum. Ik heb je vraag even uit de FAQ 3.1.4 afgesplitst omdat deze daar niet thuishoort. Zou je in de toekomst bij nieuwe vragen ook een nieuw topic willen aanmaken?
En verder, je zegt dat je nooit problemen met het maken van backups hebt gehad. Maar heb je deze wel eens vaker weer teruggezet (of getest?)
En wat zijn de versies van Joomla en Akeeba (of Pro?)
En verder, je zegt dat je nooit problemen met het maken van backups hebt gehad. Maar heb je deze wel eens vaker weer teruggezet (of getest?)
En wat zijn de versies van Joomla en Akeeba (of Pro?)
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
07 jun 2015 20:19 #7052
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Backup van Akeeba terugzetten geeft foutmelding *
Ik had een backup genomen van de site, omdat ik er druk mee aan het ontwikkelen was. Nu doe ik tussentijds altijd backups (en nooit problemen mee gehad) dus ik dacht dat ik veilig bezig was. Nu heb ik wat problemen met de laatste versie dus wou ik een backup terugzetten. Maar krijg de melding:
Exception — layout main/default niet gevonden
(En nee het zijn geen bestandsrechten die fout gaan, al gecheckt :rolleyes: )
Ik kan geen nieuwe backup maken omdat ik de site heb gesloopt tijdens het ontwikkelen.
Alvast bedankt!
---
Gegevens:
Akeeba (gratis) versie: 4.2.0
Joomla versie: 3.4
Exception — layout main/default niet gevonden
(En nee het zijn geen bestandsrechten die fout gaan, al gecheckt :rolleyes: )
Ik kan geen nieuwe backup maken omdat ik de site heb gesloopt tijdens het ontwikkelen.
Alvast bedankt!
---
Gegevens:
Akeeba (gratis) versie: 4.2.0
Joomla versie: 3.4
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
07 jun 2015 20:19 #7053
door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Backup van Akeeba terugzetten geeft foutmelding *
Ik heb de beide topics even samengevoegd, vandaar dat de volgorde nu iets onlogisch lijkt. :cool:
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
07 jun 2015 20:19 #7054
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Backup van Akeeba terugzetten geeft foutmelding *
Heb wat op internet zitten zoeken.
Hier
lijkt het probleem opgelost te worden door mod_rewrite in apache aan te zetten (het kan ook een ontbrekende .htaccess zijn). Kan je nagaan of je een .htaccess hebt? Zo niet dan moet je htaccess.txt naar .htaccess hernoemen.
Discussie gesloten.