Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Joomla 3.4 vs Windows 8.1

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 apr 2015 11:57 #7446 door
Joomla 3.4 vs Windows 8.1 werd gestart door
Hallo,
Ik ben (local) van joomla 2.5 gemigreerd naar joomla 3.4. Samen met de nieuwste versie van xampp levert dat op m'n laptop met windows 7 geen probleem op. Alles functioneerd prima.
Vervolgens hetzelfde gedaan op m'n pc met windows 8.1 (dus ook local) en daar werkt het niet naar behoren. Zo zijn de knoppen "opslaan", "opslaan en sluiten", "opslaan en nieuw" en "sluiten" wel aanwezig, maar alleen de knop "sluiten" doet het. Alle andere knoppen werken niet. Voor de rest kan ik wel alle systeemknoppen benaderen zoals "Controlepaneel", "Extenties" etc..
Ligt dat nu aan Windows 8.1?:(
Onderwerp is gesloten.
  • n9iels
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 apr 2015 11:57 #7447 door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Joomla 3.4 vs Windows 8.1
Redelijk bekend probleem, wat meestal te wijten is aan je cache. Dat heb ik tenminste wel vaker gezien op een live website.

Dus even je browsercache legen (via instellingen, of CTRL+F5).
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
26 apr 2015 11:57 #7448 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Joomla 3.4 vs Windows 8.1
Hallo matlung,
Ik weet niet of dit ook kan helpen maar
als je bij back-end inlog en je kijkt bij > Systeem > Systeeminformatie tabblad Maprechten is daar alles behalve configuration.php groen.?
En nu heb ik wel geen windows 8.1 maar wel een test pc met windows 10 en daar had ik soort gelijkt iets.
En daar bleek dus de map logs niet alleen in de joomla root te moeten maar ook gewoon op de hard disk en dan bij algemene instelling de op tabblad systeem bij pad naar logmap
moest inzetten /logs.
en dit was ook zo voor de map tmp

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
26 apr 2015 11:57 #7449 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Joomla 3.4 vs Windows 8.1
Het kan ook zijn dat je echt het volledige path moet opgeven