Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Joomla 1.0.15 verwijderen, Joomla 2.5.14 uploaden

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
14 apr 2015 13:36 #8001 door
Ik heb na ruim een jaar werk eindelijk mijn Joomla 2.5.14 zover gevuld dat hij on-line kan gaan draaien. Deze actie was nodig omdat iDEAL met IBAN niet werd ondersteund in 1.0.15

Wat te doen?
Ik heb graag wat advies hoe ik mijn bestaande Joomla 1.0.15 kan verwijderen en in plaats daarvan de nieuwe site die ik met Xampp als localhost heb draaien kan uploaden.

Eigenlijk wil ik de oude 1.0.15 eerst ook als localhost in Xampp kunnen draaien, want ik moet er nog wat copy/past mee kunnen doen, dus dat zal eerst moeten gebeuren denk ik.

John
p.s. mijn oude site is dus nog te zien, www.dimfas-services.nl
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
14 apr 2015 13:36 #8002 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla 1.0.15 verwijderen, Joomla 2.5.14 uploaden
Geen antwoord maar ik zou als je toch Joomla 2.5 wilt gebruiken deze updaten naar de laatste versie die uitgebracht is: 2.5.28.
Je weet dat Joomla 2.5 inmiddels End of Life is en geen updates meer krijgt?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
14 apr 2015 13:36 #8003 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Joomla 1.0.15 verwijderen, Joomla 2.5.14 uploaden
In XAmpp kun je je oude site gewoon een een submap installeren. Je gaat er dan naar toe via localhost/submap/
Verhuizen van een site is het handigst met akeebabackup. Een backup maken en daarna via kickstart.php weer installeren op de nieuwe locatie. Hier staat beschreven hoe je dat doet in J2.5: help.joomlacommunity.eu/joomla-25/286-fa...t-akeeba-backup.html
Voor 1.5 moet je waarschijnlijk een geschikte versie van Akeeba vinden.
En luisteren naar wat Hans zegt ;-) en dus eigenlijk direct door naar J 3.4

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
14 apr 2015 13:36 #8004 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Joomla 1.0.15 verwijderen, Joomla 2.5.14 uploaden
2.5.14 moet je eerst upgraden naar 2.5.28 (simpel), daarna relatief eenvoudig naar 3.4.1.
Zie hier voor een overzicht van alles wat met migreren te maken heeft: docs.joomla.org/Portal:Upgrading_Versions/nl

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena