Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Joomla toont ineens alleen header en footer, geen content

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
09 apr 2015 14:55 #8150 door
Ik run (helaas nog) een Joomla 2.5.28 website bij Yahoo (omdat die de 3 versies nog niet ondersteunt) en tot gisteren kon ik in de back end werken en verscheen de website aan de voorkant juist. MySQL is 5.1.55 en Php is 5.3.6.
Vandaag, een dag later bekijk ik de website en wordt alleen de header en footer getoond en niet de content of database informatie.
Als ik nu inlog in de back end, zie ik het control panel maar waar ik vervolgens ook klik, dan wordt ik naar niets verwezen, zie bijlage/foto.
Ik heb een back up gemaakt van de database via MyPhPadmin.
Ik run vele Joomla sites en allemaal in de laatste versie, behalve deze nog omdat het verhuizen en omzetten naar een andere hoster nog even duurt met deze "klant". Toch zou ik de site graag weer live zien en aan de praat krijgen. Iemand een idee waar het aan ligt of wat ik kan doen?
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
09 apr 2015 14:55 #8151 door Rondeb
Hallo,

ik vermoed dat je hosting een aanpassing heeft gedaan.
Maar heb je gisteren nog dingen geïnstalleerd? heeft de klant misschien wat geïnstalleerd?

Je kan error reporting ook aanzetten via configiratie file.
error_reporting = 'default'; veranderen in error_reporting = '6135';

Kijk dan of je een error ziet.

Zo niet dan zal je de hosting een mail moet sturen met de vraag of zei nog aanpassingen hebben gedaan.

Succes ermee.

Groeten Ron :D
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena