- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
update naar 2.5.28 met template 1.7
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
09 okt 2016 13:35 #846
door Gast
update naar 2.5.28 met template 1.7 werd gestart door Gast
Ik heb een update gedaan naar 2.5.28 en nu werkt m'n website niet meer.
Ik gebruik een template versie 1.7. Toen ik nog een template toepaste met een andere versie was er geen probleem. Ik kan niet meer ilnloggen om een andere template toe te kennen en aan te passen.
Hoe kan ik weer inloggen?
Ik gebruik een template versie 1.7. Toen ik nog een template toepaste met een andere versie was er geen probleem. Ik kan niet meer ilnloggen om een andere template toe te kennen en aan te passen.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 okt 2016 13:35 #847
door Gast
Beantwoord door Gast in topic update naar 2.5.28 met template 1.7
Welkom Connie bij de JoomlaCommunity.
Op dit moment kan ik je alleen maar aanraden om een backup van je website te installeren, of als je die niet hebt, te vragen bij de host om dat te doen.
Daarna kunnen we je verder van dienst zijn.
Ad
Op dit moment kan ik je alleen maar aanraden om een backup van je website te installeren, of als je die niet hebt, te vragen bij de host om dat te doen.
Daarna kunnen we je verder van dienst zijn.
Ad
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
09 okt 2016 13:35 #848
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic update naar 2.5.28 met template 1.7
Hoi Connie en welkom op dit forum.
Vraagjes/opmerkingen:
- wat bedoel je precies met "een template versie 1.7"? Welke is dat?
- Joomla 2.5 wordt al een tijdje niet meer ondersteund, de huidige versie is 3.6.2.
Vraagjes/opmerkingen:
- wat bedoel je precies met "een template versie 1.7"? Welke is dat?
- Joomla 2.5 wordt al een tijdje niet meer ondersteund, de huidige versie is 3.6.2.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 okt 2016 13:35 #849
door Gast
Het verschil is dat bij de eerste administrator staat in de adresbalk van de browser.
Beantwoord door Gast in topic update naar 2.5.28 met template 1.7
Heb je het er nu over dat je niet meer via de administratie pagina niet meer kan inloggen of via de voorpagina?Connie;131643 schreef : Ik kan niet meer ilnloggen om een andere template toe te kennen en aan te passen.
Het verschil is dat bij de eerste administrator staat in de adresbalk van de browser.
Discussie gesloten.