- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Joomla 3
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
30 mrt 2015 11:17 #8332
door Gast
Joomla 3 werd gestart door Gast
Hallo knappe koppen van het Joomla leger,
Voor het eerst ga ik een J3 site bouwen en vroeg mij af of ik nog ergens rekening mee moet houden. Mijn provider heeft over een maand PHP 5.4 en daar draait de 1.5 site niet meer op dus moet ik een andere site bouwen. Zoals ik hier al eens besprak ga ik dat eerst in een subdomein doen.
Alle sites die ik tot op heden heb gebouwd zijn in 1.5 en 2.5 geweest. Kom ik rare veranderingen tegen in J3.?. (weet de laatste versie niet). Ik ga nu de nieuwste versie downloaden. (Oh ja, en de template bewaar ik als J3+ in Artisteer).
Ik had al even gekeken bij de Tips en FAQ maar dat gaat allemaal over upgraden vandaar mijn vraag.
Bij voorbaat dank weer!!
Voor het eerst ga ik een J3 site bouwen en vroeg mij af of ik nog ergens rekening mee moet houden. Mijn provider heeft over een maand PHP 5.4 en daar draait de 1.5 site niet meer op dus moet ik een andere site bouwen. Zoals ik hier al eens besprak ga ik dat eerst in een subdomein doen.
Alle sites die ik tot op heden heb gebouwd zijn in 1.5 en 2.5 geweest. Kom ik rare veranderingen tegen in J3.?. (weet de laatste versie niet). Ik ga nu de nieuwste versie downloaden. (Oh ja, en de template bewaar ik als J3+ in Artisteer).
Ik had al even gekeken bij de Tips en FAQ maar dat gaat allemaal over upgraden vandaar mijn vraag.
Bij voorbaat dank weer!!
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
30 mrt 2015 11:17 #8333
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla 3
Ik kan me geen echte bijzonderheden herinneren maar heb ook maar 3 sites in Joomla. Het ziet er anders uit, het werk (vind ik persoonlijk) weer een stukje lekkerder. En natuurlijk is het weer even wennen.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2015 11:17 #8335
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 3
Bedankt Adje, nou ik vind het een hele verandering. Eerst kon ik de posities niet vinden maar dat is inmiddels wel ok. Nu zit ik te stoeien met de Tiny tekstverwerker. Ik denk dat ik JCE moet gaan downloaden. Moet eerst zien welke en waar ik extensies voor J3 kan krijgen. Nee mijn Artisteer werk niet probleemloos. Ik ben in een subdomein aan het bouwen maar veel functies neemt hij niet mee uit de template. Het blijft dus nog even puzzelen maar het gaat tot nu toe langzaam maar zeker.
Groetjes,
Mar
Groetjes,
Mar
Discussie gesloten.