- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
•Error Code 64: Host not available
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
25 mrt 2015 08:45 #8357
door Gast
•Error Code 64: Host not available werd gestart door Gast
Tijdens het updaten van joomla onstond een fout.
Noodgedwongen moest ik de pc opnieuw starten.
Opnieuw inloggen bij administrator lukt nu niet meer.
Ik krijg onderstaande melding nadat ik probeer in te loggen met username en password.
Wie heeft de oplossing?
The page cannot be displayed
Explanation: The Web server connection was closed. Try the following:
Noodgedwongen moest ik de pc opnieuw starten.
Opnieuw inloggen bij administrator lukt nu niet meer.
Ik krijg onderstaande melding nadat ik probeer in te loggen met username en password.
Wie heeft de oplossing?
The page cannot be displayed
Explanation: The Web server connection was closed. Try the following:
- Refresh page: Search for the page again by clicking the Refresh button. The timeout may have occurred due to Internet congestion.
- Check spelling: Check that you typed the Web page address correctly. The address may have been mistyped.
- Access from a link: If there is a link to the page you are looking for, try accessing the page from that link.
- Contact website: You may want to contact the website administrator to make sure the Web page still exists. You can do this by using the e-mail address or phone number listed on the website home page.
- Error Code 64: Host not available
- Background: The connection to the Web server was lost.
Onderwerp is gesloten.
25 mrt 2015 08:45 #8358
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic •Error Code 64: Host not available
Hallo,
werkt je gehele site niet? of gaat het alleen om de backend?
Groeten Ron
werkt je gehele site niet? of gaat het alleen om de backend?
Groeten Ron

Onderwerp is gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 mrt 2015 08:45 #8359
door Gast
Beantwoord door Gast in topic •Error Code 64: Host not available
Ik weet niet of je ermee bekend bent, maar probeer joomla eens handmatig via ftp te upgraden?
Ik ga er vanuit dat je het via de administrator probeerde en er doordat het upgraden halverwege gestopt is een deel van de files geupdate is en een ander deel niet.
Je kunt een upgrade-pakket downloaden en uitpakken en die via ftp over de huidige bestanden heenzetten.
Ik ga er vanuit dat je het via de administrator probeerde en er doordat het upgraden halverwege gestopt is een deel van de files geupdate is en een ander deel niet.
Je kunt een upgrade-pakket downloaden en uitpakken en die via ftp over de huidige bestanden heenzetten.
Onderwerp is gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 mrt 2015 08:45 #8360
door Gast
Beantwoord door Gast in topic •Error Code 64: Host not available
Zoals ik het zie is er een deel geupdate en een deel niet. Althans als ik van de datums uitga die achter de files staan.
Onderwerp is gesloten.