- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Site overzetten van test Omgeving naar Live
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
25 mrt 2015 18:47 #8438
door
Site overzetten van test Omgeving naar Live werd gestart door
Beste allen,
Nu heb ik een site gemaakt in een test map op mijn server, nu wilde ik deze live zetten. "vroeger" kon ik dan de map zo verplaatsen naar de root van de server, map rechten en configuratie nalopen en dan was het klaar.
Nu krijg ik een fout melding, website/template met de complete opbouw en structuur van de site is te zien maar de menu's werken niet meer?
Iemand een idee wat er moet gebeuren..
Hoor het graag,
Groet,
Rinze
Nu heb ik een site gemaakt in een test map op mijn server, nu wilde ik deze live zetten. "vroeger" kon ik dan de map zo verplaatsen naar de root van de server, map rechten en configuratie nalopen en dan was het klaar.
Nu krijg ik een fout melding, website/template met de complete opbouw en structuur van de site is te zien maar de menu's werken niet meer?
Iemand een idee wat er moet gebeuren..
Hoor het graag,
Groet,
Rinze
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 mrt 2015 18:47 #8439
door
Beantwoord door in topic Site overzetten van test Omgeving naar Live
Is dit de homepage die beschikbaar is en de links die werken niet?
Zoja, bekijk dan even je configuratie site en zet de instellingen die met SEO te maken hebben even op 0. Log dan in je administratie van je Joomla installatie, dan configuratie en sla daar eerst de instellingen op vervolgens 1 voor 1 van de SEO instellingen weer aan zetten.
Dus via FTP-> configuration.php naar:
var $sef = '0';
var $sef_rewrite = '0';
var $sef_suffix = '0';
Vervolgens opslaan. Inloggen mijnewbsite.nl/administrator en de instellingen als bovengenoemd aanpassen.
Zoja, bekijk dan even je configuratie site en zet de instellingen die met SEO te maken hebben even op 0. Log dan in je administratie van je Joomla installatie, dan configuratie en sla daar eerst de instellingen op vervolgens 1 voor 1 van de SEO instellingen weer aan zetten.
Dus via FTP-> configuration.php naar:
var $sef = '0';
var $sef_rewrite = '0';
var $sef_suffix = '0';
Vervolgens opslaan. Inloggen mijnewbsite.nl/administrator en de instellingen als bovengenoemd aanpassen.
Discussie gesloten.