Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

500 - JHtml icon not found.

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 mrt 2015 15:00 #8487 door
500 - JHtml icon not found. werd gestart door
Na update van 3.4.0 naar 3.4.1 kreeg ik de foutmelding:

500 - JHtml icon not found.

Ik kon hier niets over vinden. Ik weet wel dat het een verouderde template heb en bij andere updates moest ik ook wat aanpassingen doen.

Voorlopig maar even de backup terug gezet....

Zo zie je maar hoe belangrijk die zijn ...
Onderwerp is gesloten.
  • n9iels
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 mrt 2015 15:00 #8488 door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic 500 - JHtml icon not found.
Stond er niet iets bij de foutmelding zoals een bestand waar deze melding plaats vond?

Oudere template kan hier inderdaad wat mee te maken hebben. Als je in je HTML map een verouderde override hebt staan kan het zijn dat er errors komen.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 mrt 2015 15:00 #8489 door
Beantwoord door in topic 500 - JHtml icon not found.
Nee, wat ook raar is dat als ik het lokaal update dat ik geen foutmelding krijg.
Ik kan die overrides toch niet zomaar deleten?
Onderwerp is gesloten.
  • n9iels
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 mrt 2015 15:00 #8490 door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic 500 - JHtml icon not found.
Als je ze zomaar verwijderd kan dat problemen veroorzaken inderdaad. Wat je wel kan doen is de map html even hernoemen naar iets anders. Als de error nu verdwijnt verander je de naam weer terug en ga je in de map zelf.
Hernoem de mappen binnen de HTML map en bekijk het effect. Als je de boosdoener heb gevonden kun je kijken of je deze uitgeschakeld kan laten of niet
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 mrt 2015 15:00 #8491 door
Beantwoord door in topic 500 - JHtml icon not found.
Ik ga het eens uitpluizen als ik wat meer tijd heb. Ik heb zomaar het idee dat het een ' hikje' was van Joomla en dat het de volgende keer wel goed gaat. Vooral omdat ik lokaal geen problemen ondervond.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena